9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    cyber_axlxa

How to: DVD to PSP -> and subtitles

Hey… wie kan me helpen?

Ik zoek een programma voor MAC :apple: dat een dvd converteert naar MP4, om deze later op mijn PSP te zien.

Nu zijn er verschillende ‘freeware’ programma’s beschikbaar, maar geen die ondertitteling inbranden ondersteunen. (dus niet als aparte file wegschrijven)

Voor een windows-pc kan je PQDVD gebruiken, heb ik geprobeerd en kan tijdens het converteren, nederlands subtittle inbranden in de film.

Ken iemand een programma voor mac?

groeten ALex :apple:

Moderator
    unSOUND

QuickTime Pro en ffmpegX moeten dat kunnen volgens mij…

Bijdrager
    tiny

Ik heb je titel ff aangepast. Allemaal hoofdletters staat wat schreeuwerig…

Bijdrager
    TRML

Handbrake is gratis te downloaden van versiontracker.com

Bijdrager
    Doulos
    ”cyber_axlxa”

Hey… wie kan me helpen?

Ik zoek een programma voor MAC :apple: dat een dvd converteert naar MP4, om deze later op mijn PSP te zien.

Nu zijn er verschillende ‘freeware’ programma’s beschikbaar, maar geen die ondertitteling inbranden ondersteunen. (dus niet als aparte file wegschrijven)

Voor een windows-pc kan je PQDVD gebruiken, heb ik geprobeerd en kan tijdens het converteren, nederlands subtittle inbranden in de film.

Ken iemand een programma voor mac?

groeten ALex :apple:

Ik ken de oplossing niet, maar hoe breng je de bestanden naar je PSP? Op een geheugenkaart ofzo??

Bijdrager
    Larz

Sony Memorystick Duo:)

Bijdrager
    tiny

Larz, een Memory Stick converteert de boel niet hoor. Daar heb je software voor nodig…

Bijdrager
    Larz

hmm, ik had het tegen doulos, aangezien het antwoord al een paar posts hier boven is gegeven (handbrake/handbrake lite)

Bijdrager
    cyber_axlxa

Bedankt hé… TRML

handbrake is heel eenvoudig en is alles wat ik nodig heb. Ik vind het zelfs beter dan PQDVD for windows.

Goe geholpen en heel blij:D – Subtiltels zijn goe ingebrandt.

*reactie voor Tiny; Sorry voor de hoofdletters, had er niet bij stilgestaan. Bedankt voor het aan te passen.

*reactie voor Doulos; Bestanden zoals video, mp3 en foto’s overzetten naar de psp doe je door de psp aantesluiten aan je computer via usb. Bij instellingen kiezen voor USB-verbinding. De files moeten wel in de juiste mappen zitten. De mappen zelf aanmaken via de computer = map voor video…

gr Alex :finderoud:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.