6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    piddy4888

Hover op links: overal werkt het, bij één tabel niet

Hallo iedereen,

Ik ben aan het proberen om op mijn website ( http://www.soft-art.nl ) een stippellijntje onder een link te zetten als je er overheen hovert. Overal werkt het, maar niet in de tabel “waar ben ik” (direct onder het menu). Ik zou niet weten wat ik nog moet proberen, want voor zover ik weet klopt alles in de CSS. De HTML zie je als je de paginabron opent, de CSS vind je hier.

Bijdrager
    Thoomas

Hier werkt het gewoon hoor (ik hield mijn muis op “Home”, m’n muisaanwijzer zie je nu alleen niet):

Ik gebruik Safari 5.0.1 op de Mac.

Bijdrager
    piddy4888

Heh? Ik had net toch een reactie geplaatst? Vreemd… Het werkt in ieder geval nu… Ik weet niet waarom, maar goed… Net nadat ik het topic had gestart en ik nog maar eens wat probeerde werkte het ook, maar die reactie staat er niet meer…

Bijdrager
    Thoomas

Vreemd. Maar mooi in ieder geval dat het nu wel werkt.

Bijdrager
    nookie

Mag ik een puntje kritiek leveren op de website?

Als ik klant zou ”kunnen” worden bij jullie en deze website zie, dan spring ik niet echt een gat in de lucht om mijn website bij jullie te laten ontwerpen. Als je adverteert met ‘wij ontwerpen websites’, dan moet je eigen websites er natuurlijk briljant uitzien. In mijn ogen doet de site dat helaas niet. Er staat overigens een spelvaut op de homepage, schooltijde. Ik bedoel het niet rot hoor, zie het als positieve kritiek.

Bijdrager
    piddy4888

Die spelvaut heb ik al weet ik hoelang geleden gezien, maar vergeten aan te passen…:oops:
    Ik moet sowieso nog veel tekst maken, dus dat fiks ik dan wel. Eerst het design. Heb je nog tips hoe ik het beter kan maken?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.