13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    thommy7

Houten iPhone 4 case

Hallo allemaal,

Weten jullie een bij voorkeur Nederlandse (web)winkel die houten cases voor de Iphone 4 verkopen? Zijn er mensen die zelf een houten iphone 4 case hebben, en nog tips voor mij hebben betreffende mijn case keuze?

Ik hoor graag van jullie,

Bijdrager
    thijmenvanrongen

Er zijn wel een paar fabrikanten die mooie cases maken voor je Iphone.
    Zoals Miniot, of Grove.
    Miniot is nederlands(hebben ook mooie smartcover voor ipad 2:D), en de cases van grove zijn van bamboo, vind ik persoonlijk de mooiste op de markt.
    succes ermee:)

Inactief
    Anoniem

Dit schiet ook wel op denk ik.:lol:

Bijdrager
    thommy7

bedankt allemaal vind het allemaal mooie cases alleen ga even zoeken of er ergens in Nederland een dealer is van deze cases en dus sneller leveren dan 3 weken….

Bijdrager
    Oulad

Ik vind dat echt spuug en spuug lelijk, hoe dunner hoe mooier

Bijdrager
    Monster

… en dat moeten wij weten omdat ….?

Bijdrager
    boerke

Het er inderdaad niet uitziet,
    lijkt wel lagere-school gefröbel.
    Een sticker met houtmotief kan ik dan nog wel begrijpen,
    maar aan alle kanten 3/4 mm bij je iphone opgooien niet

Bijdrager
    GT1988

Heb zo’n bamboo case gehad van muvit. Leek me wel een leuke afwisseling met al het kunststof rotzooi wat er tegenwoordig te koop is maar na ong. 4 weken er weer af gehaald. Je iPhone is gemaakt om dun te zijn als je er dan opeens weer een cm bij hebt voelt dat heel apart zowel in gebruik als in je broekzak.

Ik zou het dus afraden.

Bijdrager
    mhrenes

Ik heb een Grove case voor mijn iPhone 4. Ziet er mooi uit (is persoonlijk uiteraard) en is niet heel veel dikker dan kunststof cases. Verzendtijd was 5-7 dagen overigens.

Bijdrager
    alex_linden

Ik zou Miniot doen. Is echt mooier dan Vers en Grove. Miniot lijkt mij ook dunner dus beter passend rond je iPhone of iPad.

Ikzelf heb een ‘nep’ houten case van http://www.dealextreme.com. Maar dat is troep. Is een soort plastic houtlook maar niet heel robuust. Binnen twee weken als zeer lelijk.

Bijdrager
    Remco.

Ziet er prachtig uit zo’n case, maar vraag me af of het echt zo praktisch is. Een lederen case is tenminste flexibel, die stop je even snel in je jaszak als je je iPhone lang gebruikt.

Bijdrager
    gertjan2805

Kijk is op http://www.mywoodies.nl

Deze vind ik persoonlijk de mooiste, is een nederlands bedrijf,
    heb hem zelf ook super goeie kwaliteit.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.