12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    George Morel

Hotspots in New York City

Heeft iemand ervaringen met het gebruik van hotspots in New York City? Ik weet dat bijvoorbeeld de T-Mobile hotspots niet gratis zijn zoals in Nederland maar hoe betaal je? Ik heb begrepen dat ik bij elke Starbucks gewoon moet kunnen internetten op de een of andere manier.

Wellicht dat iemand nog andere hotspot tips heeft voor New York?

Ik heb een Nederlandse iPhone 3G, alles volgens het boekje.

Bijdrager
    Mona

In veel parken kun je gratis gebruik maken van WiFi, evenals bij vele openbare gebouwen en highlights. Tevens in en om Musea en (off course) de Apple Stores! :D

Bijdrager
    George Morel

Dat wordt dan sweeeeet:D
    In een stad als New York zal inderdaad op veel plaatsen wel gratis wi-fi beschikbaar zijn.

Ik ben overigens benieuwd hoelang de iPhone het in Airplane mode gaat uithouden in het vliegtuig. Filmpje of 2 kijken en muziek luisteren moet toch kunnen lukken neem ik aan.

Bijdrager
    Mona

Jawel, dat moet ‘ie wel volhouden lijkt me. Alleen of je dan in NY nog kunt bellen is een tweede.;) Wellicht kun je ‘m op de luchthaven ergens (achter een plantenbak) inpluggen?:D Veel plezier in NY, is dit je eerste keer?

Bijdrager
    George Morel
    ”Mona”

Jawel, dat moet ‘ie wel volhouden lijkt me. Alleen of je dan in NY nog kunt bellen is een tweede.;) Wellicht kun je ‘m op de luchthaven ergens (achter een plantenbak) inpluggen?:D Veel plezier in NY, is dit je eerste keer?

Het wordt mijn eerste keer New York City ja, wordt vast goed!

Bijdrager
    tjetta
    ”George

Het wordt mijn eerste keer New York City ja, wordt vast goed!

Dan zou ik maar niet teveel gaan WiFi-en, maar gewoon van de stad genieten. Is veel leuker:)

Bijdrager
    Mona

Dan zou ik maar niet teveel gaan WiFi-en, maar gewoon van de stad genieten. Is veel leuker

Idd, dat sowieso!:) Al kan het wel van pas komen om bijv. winkels, restaurants, musea etc. gemakkelijk en snel te vinden via google maps. Daarnaast zag ik dat er in de Appstore en handige app is voor de NYC metrolijnen! :D

Bijdrager
    George Morel
    ”Mona”

Dan zou ik maar niet teveel gaan WiFi-en, maar gewoon van de stad genieten. Is veel leuker

Idd, dat sowieso!:) Al kan het wel van pas komen om bijv. winkels, restaurants, musea etc. gemakkelijk en snel te vinden via google maps. Daarnaast zag ik dat er in de Appstore en handige app is voor de NYC metrolijnen! :D

Er zijn verschillende apps maar voor iemand met een buitenlands abonnement en dus geen 3G (of je moet echt geld teveel hebben), lijkt iTrans het beste.

http://itrans.info

Bijdrager
    Uzbad

Als je de oplader van je iPhone ook meeneemt, vergeet dan niet een omvormer voor de stekker in je koffer te stoppen. Het voltage is lager in de VS én de stopcontacten zien er totaal anders uit. Als ik me niet vergis, heeft de Apple Store een internationale stekkerset in het assortiment.

Veel plezier!

Bijdrager
    George Morel
    ”Uzbad”

Als je de oplader van je iPhone ook meeneemt, vergeet dan niet een omvormer voor de stekker in je koffer te stoppen. Het voltage is lager in de VS én de stopcontacten zien er totaal anders uit. Als ik me niet vergis, heeft de Apple Store een internationale stekkerset in het assortiment.

Veel plezier!

Ik heb voor mijn iPhone adapter naast de standaard Europese plug die erbij zat ook een Amerikaanse plug weten te bemachtigen dus dat zit goed. Ik heb wel een omvormer moeten kopen voor de adapter van mijn camera.

Bijdrager
    iJack
    ”Uzbad”

Veel plezier!

Je hebt alleen eenstekker adapter nodig en geen omvormer. De lader kan zowel 110 als 220 volt aan… Check je later altijd van te voren…

Bijdrager
    iJack
    ”George

Heeft iemand ervaringen met het gebruik van hotspots in New York City? Ik weet dat bijvoorbeeld de T-Mobile hotspots niet gratis zijn zoals in Nederland maar hoe betaal je? Ik heb begrepen dat ik bij elke Starbucks gewoon moet kunnen internetten op de een of andere manier.

Wellicht dat iemand nog andere hotspot tips heeft voor New York?

Ik heb een Nederlandse iPhone 3G, alles volgens het boekje.

Bij Starbucks kun je altijd internetten, alleen niet gratis. Je kunt daar een kaartje kopen en dan internetten… Ben net nog in NY geweest en je hebt ontzettend veel plaatsen waar je gratis kunt internetten, installeer een wifi finder…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.