5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    eshvisser

Hotspot van iPhone is niet consequent zichtbaar voor iPad

geachte lezers, verwijs mij aub door naar juiste topic indien al vaker behandeld; ik kon het niet vinden.

Ik moet elke keer op mijn iphone de hotspot uit en aan zetten voordat deze zichtbaar wordt op de iPad. Hij komt nooit gelijk in het rijtje met wifi-netwerken.

Terwijl ik de iphone van mijn vriend wel gelijk als hotspot in het rijtje krijg, dus die ‘pakt’ de pad wel.

Waar ligt dit aan??

Hartelijk dank, groetjes Edward

Moderator
    Night

Bijdrager
    eshvisser

<p class=”cite”>Night op 17 juli 2018 om 21:24</p>
    Heb je hier iets aan?

https://appletoolbox.com/2017/11/iphone-cant-connect-to-unsecured-network-fix/

Hallo Night, dank voor je reactie. Het gaat er volgens mij meer om dat mijn foon niet blijvend een ‘ik-ben-beschikbaar-als-hotspotje’ signaal uitzend. Deze optie moet ik elke keer uit-en-aan zetten..Voordat omringende devices de foon ‘vinden’..

Bijdrager
    Pi

Op beide apparaten ingelogd me zelfde Apple ID? Bluetooth op beide apparaten ingeschakeld?

Bijdrager
    McMeller

Het is normaal dat je Personal Hotspot per keer moet wakkerschudden voor algemene zichtbaarheid als wifi-netwerk.

Het ligt anders met de nieuwere Instant Hotspot. Die is juist bedoeld zodat je je iPhone niet uit je broekzak hoeft te halen. Maar dat werkt alleen voor apparaten met hetzelfde Apple ID onderling, en met Bluetooth én Wifi ingeschakeld.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.