3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Raddie

Hotspot iPhone valt steeds uit

Goedemorgen,

Zoals zovelen heb ik de afgelopen 6 maanden voornamelijk thuis gewerkt. Nu ga ik weer af en toe met de trein naar het werk. Het is nogal een afstand, dus ik werkte altijd een aantal uren in de trein op mijn Windos 10 laptop met mijn iPhone als hotspot. Meestal ging dat vrij goed.

Tegenwoordig valt de verbinding vaak iedere 10 minuten weg. Opnieuw verbinden gaat vrij eenvoudig door de “personal hotspot” even opnieuw te activeren, maar het is wel irritant. Ik heb in dit artikel gelezen dat er inderdaad stabiliteitsproblemen schijnen te zijn met de hotspot:

iOS 13: Apple erkent bug in persoonlijke hotspot iPhone

Dit is echter alweer wat ouder. Zijn er meer mensen met dit probleem of, beter nog, een oplossing?

Groet en bedankt alvast!

Bijdrager
    computer space

Het is zaak een goede combinatie te vinden. Bij mij werkt omgekeerd beter: Windows Phone als hotspot en Mac als laptop. Die combi draait hier heel het thuisinternet.

Bijdrager
    Raddie

Dat is mooi. Vandaag lang in de trein met de iOS14 update en mijn hotspot is nu al 2 uur lang actief. Dat lijkt dus een gefixte bug.

Nu wens ik alleen nog fatsoenlijke ontvangst op het hele traject tussen Lelystad en Zwolle.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.