8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    JFigaro34

Hotmail via Entourage

Weet iemand misschien hoe ik mijn hotmail via Microsoft Entourage kan ontvangen??

8)

Bijdrager
    dBook

In Entourage spreekt het eigenlijk voor zich. Ik zit nu niet achter mijn Mac, dus kan niet de precieze stappen uitleggen.

Maar als je een nieuwe account aanmaakt in Entourage kan je daar aangeven dat het om je hotmail gaat en de rest gaat praktisch vanzelf. Bij Entourage ben ik er alleen nog niet achter gekomen hoe ik junkmail (nogal vaak met hotmail) kan deleten zonder dat ‘ie de mail ‘opent’. Op het moment dat je de mail selecteert wordt de mail in het ondervenster meteen gelezen. Dat zou dus uitgeschakeld moeten worden.

Ik wilde hotmail gebruiken met Mail , maar dat is een ander verhaal. Standaard ondersteunt Mail geen webmail. Is wel een prog voor maar dat werkt op een of andere manier niet bij mij.

Bijdrager
    Macosx

Gewoon een nieuw account aanmaken, en dan je e-mail adres van hotmail opgeven. Thats it.

:finderoud:

Bijdrager
    JFigaro34

Thanx

Ik krijg overigens wel mijn hotmail via de Mail application daar heb je namelijk zo’n httpmail plugin voor nodig…:wink:

Bijdrager
    dBook

En dat werkt dus niet bij mij…………. :cry:

Waarom weet ik dus niet.

Bijdrager
    JFigaro34
    ”dBook”

En dat werkt dus niet bij mij…………. :cry:

Waarom weet ik dus niet.

als je die plugin installeert en precies volgt wat er in de readme file of handleiding staat dan lukt het gewoon. vergeet ook niet de beschreven commando’s uit te voeren in Terminal..

Bijdrager
    dBook

Heb ik gedaan, commando uitgevoerd in Terminal, maar nada niente……

Commando’s in Terminal uitvoeren vind ik wel tricky overigens. Was voor mij de eerste keer en voel me er niet comfortabel bij eerlijk gezegd.

Bijdrager
    Ganymedus

Dbook, als je echt alles gedaan hebt zou het moeten werken, maar wat krijg je dan voor meldingen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.