6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    kenmasters

Hotmail versturen met mail

Ik heb de httpmail plugin voor mail geinstalleerd en mail ophalen uit mijn inbox gaat prima, maar ik heb het nog niet voor elkaar kunnen krijgen om mail te kunnen versturen via hotmail. Mail ophalen uit andere mappen dan de inbox wil ook niet. Weet iemand of dit kan???

Bijdrager
    nankovic

het is bij mj ook zo dat mail verstuurt via hotmailaccount niet aankomt, maar via de ‘normale’ provider wel.
    Tenzij je het echt wil lijkt me dit geen onoverkomelijk probleem toch?

Bijdrager
    kenmasters

Nee, het is geen enorm groot probleem, maar ik zou het wel handig vinden als het zou kunnen…

Bijdrager
    nankovic

Er loopt al een draad over hotmail en mail. wellicht daar even kijken.

Bijdrager
    Josh

Volgens mij kan het niet. Ik moet echter drommels goed oppassen dat het “hotmail.com-veld” niet geselecteerd is anders moet ik onmiddellijk het mail-address instellen. Je krijgt anders voortdurend foutmeldingen en je moet de mail weer opnieuw verzenden. Als routine dus eerst naar het hotmail-veld kijken en evt. uitwissen.

Yahoo heb ik een paar maal trachten in te stellen, maar dat zit niet in het programma verwerkt.

Eigenlijk loopt alles via de persoonlijke server van Daniel Parnell in Californië. In wezen kan hij meelezen?

Bijdrager
    nankovic
    ”Josh”

Eigenlijk loopt alles via de persoonlijke server van Daniel Parnell in Californië. In wezen kan hij meelezen?

:?

Verkaart u nader!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.