21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Benzinestationhouder

Hotmail op je iPhone, wie wil dat niet?

Eindelijk is er een goede makkelijke complete tutorial, namelijk hier:
    http://www.appleminded.nl/2008/09/25/how-to-hotmail-op-iphone/
    Het is mij al gelukt!
    Hoezee

Inactief
    Anoniem

Euh… Izymail werkt maar 20 dagen, daarna moet je dokken. De beste oplossing is gewoon om dat achterlijke Hotmail te dumpen.

Bijdrager
    Vin

uhm ik wil dat niet. Hotmail walgt. pak dan gewoon gmail. kan je ook mee msnen hoor:evil:

Bijdrager
    Yip

Hotmail is gewoon rotzooi.

kwestie van zoeken naar je mail tussen al die reclame.

kies verstandig. kies Gmail

Bijdrager
    Vin
    ”Kasperpiano”

Hotmail is gewoon rotzooi.

kwestie van zoeken naar je mail tussen al die reclame.

kies verstandig. kies Gmail

:D :D :D :D :D :D

Bijdrager
    Vai Martino Vai

ik wil dat niet. hotmail ouwe troep. kies voor gratis gmail of betaald mobileme:D

Bijdrager
    remixed

Je kan via een truc je hotmail mails doorlaten sturen naar gmail (alle mails die je dan binnekrijgt op hotmail worden doorgestuurd naar gmail). Ik gebruik het al een tijd en het werkt perfect!

Die truc werkt met de sms melding service van hotmail die je moet activeren en direct weer deactiveren, dan hou je de optie om mail door te sturen naar @eendomein.com wat normaal dus niet kan. Op internet staat er best wat over.

Bijdrager
    Helmert

ik heb het geprobeerd en het werkt perfect!

Bijdrager
    Sunneh

Betere oplossing.. stop met dat irritante microsoft service network hotmail gedoe en neem je eigen hosting.. ben je tenminste orgineel 8)

/agree Vai Martino Vai

Bijdrager
    Helmert

tja ik heb jaren hotmail gehad heb nu al een tijdje een gmail maar soms komt er nog wel eens een mailtje binnen op mijn hotmail. nu hoef ik niet eens in de zoveel tijd die box te checken maar kan ik gewoon doorsturen! hoef ik hotmail dus helemaal nooit meer te openen! ideaal dus!

Bijdrager
    niels

E-mail met een échte emailprovider en toch kunnen msn’en in zes stappen:

1. Open MSN Messenger en exporteer je contacten (eerst je lijst opruimen is een unieke kans)

2. Exporteer je hotmail adresboek (je kan v-cards opslaan geloof ik) en importeer in Address Book.app

3. Maak een e-mailadres aan bij een betere provider. Gmail is gratis goed, MobileMe (.Mac) ben ik zelf erg tevreden mee

4. Ga naar account.live.com en maak een Windows Live ID aan met je nieuwe e-mailadres weer toe

5. Log met dat nieuwe e-mailadres (Live ID) in op MSN en voeg al je contacten (in één keer) weer toe.

6. Stel je nieuwe adres in op Apple Mail (en je iPhone) en stuur iedereen even een berichtje dat je een nieuw adres hebt (alle geadresseerden in het BCC veld vermelden is wel zo netjes).

Hotmail was leuk in de jaren 90. Of eigenlijk toen ook niet, want het werkte niet eens fatsoenlijk binnen MS’s eigen Outlook Express! Binnen 15 minuten heb je nu echter een mailprovider die in deze eeuw staat. Die beter integreert met je Mac, en je iPhone, én (just in case) een betere web-interface biedt.

Ik heb een MobileMe (prive), Shared hosting IMAP (zaak) en Exchange (hogeschool) account in zowel Mail als op de iPhone. Werkt als een zonnetje, stuk voor stuk. Hotmail is voor mensen die alleen msn’en.

Bijdrager
    Rmvis

Je kan ook gewoon je eigen bestaande Mac/Me/Gmail/eigen hosting email gebruiken en gewoon een .Net passport maken:
    https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=600&lc=1043

Dan kan je gewoon lekker Msnen met je eigen account!

Bijdrager
    iMartien
    ”remixed”

Je kan via een truc je hotmail mails doorlaten sturen naar gmail (alle mails die je dan binnekrijgt op hotmail worden doorgestuurd naar gmail). Ik gebruik het al een tijd en het werkt perfect!

Die truc werkt met de sms melding service van hotmail die je moet activeren en direct weer deactiveren, dan hou je de optie om mail door te sturen naar @eendomein.com wat normaal dus niet kan. Op internet staat er best wat over.

Haha briljant, heb het net ff getest, thanks voor dit!;)

Bijdrager
    hennep

lekker nuttig die comments dat hotmail troep is, zuigt en je moet overstappen op gmail.

ik walg van gmail, en gebruik liever hotmail.

bedankt voor de tip, zal het eens proberen.

Bijdrager
    Sunneh

Ik ben nooit fan geweest van Hotmail. Niet alleen omdat het van microsoft is maar het gewoon onoverzichtelijk was (heb het 3 jaar gebruikt sinds ’98). Lang leven een eigen domein voor maar 1,25 :P.

Moderator
    Poezenbeest

Het kan nu dus ook direct… kost je wel acht euro…

linkje naar store…

Bijdrager
    john doe

misschien spuit 11, (kon er niets over vinden op het forum) maar zonder iets gedaan te hebben,doet vanaf vanmorgen hotmail ’t gewoon op mijn iphone..

microsoft mss iets aangepast?

Bijdrager
    MarvinE

Ik wil het niet…

Bijdrager
    n8n
    ”john

misschien spuit 11, (kon er niets over vinden op het forum) maar zonder iets gedaan te hebben,doet vanaf vanmorgen hotmail ’t gewoon op mijn iphone..

microsoft mss iets aangepast?

pop3 werkt gewoon nu, ik kan ook met mail op OS X Tiger inloggen:P

Bijdrager
    Koekjes

Pop3 werkt hier niet. Niet op de iPhone, niet op mijn iMac.. Het account is van midden 2008…

Bijdrager
    AST

Ik krijg het ook nog niet aan de praat.. meer onkunde van wat ik waar moet invullen vrees ik…

incoming is pop.hotmail.com?
    outgoing is smtp.hotmail.com?

:?

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.