2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Gulio

Hotmail ONTKOPPELEN gmail

Hallo Allemaal,

Enige tijd geleden heb ik mijn hotmail gekoppeld aan mijn Gmail. Dit omdat ik dan gmail kon instellen op mijn iPhone als mailservice. De mailtjes die binnenkomen in hotmail worden automatisch doorgestuurd naar Gmail en binnen hotmail worden de mailtjes verplaatst naar de map POP.

Echter kwam ik er van de week achter dat je nu ook gewoon je hotmail kan ontvangen op je iPhone zonder dat de emailberichten op hotmail.com ongelezen blijven. Nu zou ik dus mijn hotmail willen ontkoppelen van mijn Gmail zodat ik gewoon hotmail kan gebruiken op mijn iPhone.

Ik heb in Gmail de instellingen al verwijderd alleen ik krijg het niet in hotmail voor elkaar om de mails gewoon weer in postvak in te ontvangen. Ze komen daar wel binnen maar na 5 minuten worden ze automatisch naar de map POP verplaatst. Dit betekend dus ook dat ik de mail op mijn iphone binnen 5 minuten moet lezen anders staan ze dus in de map POP.

Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen!

Bijdrager
    Donald D.

Vermoedelijk aangegeven in het mail programma dat de berichten van de server dienen te worden verwijder.
    Zie ook Hotmail/opties/accountbeheer/pop en het verwijderen van gedownloade berichten.

Ik heb Hotmail met een verwijzing naar mail.com. Bij mij blijven de berichten op de server (hotmail) staan (ongeopend).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.