11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Dutch_Lux

Hotmail integratie in ML

Hi,

Ben net trotse eigenaar geworden van een Imac, en ben erg verbaasd over de belabberde integratie van Hotmail in het huidige besturingsprogramma. Het is niet te begrijpen dat de integratie (lees het overnemen van reeds aangemaakte mapjes in hotmail) wel in iOS is verwerkt maar niet in mijn huidige OS.

Mijn vraag is of iemand al heeft geprobeerd of dit in ML beter is? (ik ben nog niet over)
    En wat anders een goed alternatief is qua mail programma en het sync houden op de Ipad en Iphone?

Bijdrager
    iQuinten

Voor zover ik weet is er geen Hotmail ondersteuning.(ML)
    Zal ook raar zijn aangezien Microsoft @hotmail.com heeft vervangen door @outlook.com

Gewoon op ander account toevoegen klikken en dan even Googlen naar de email instellingen voor Hotmail.

Bijdrager
    Dutch_Lux

Thanx. Ja, zover was ik al.
    Het werkt allemaal wel, maar de mappenstructuur zoals ik die in hotmail heb (en die dus ook op mijn Ipad en Iphone mailprogramma terug te zien zijn), worden in OSx mailprogramma dus niet overgenomen.

Inconsistent en tegenvallend. Dus daarom vroeg ik mij of die consistentie wel in ML te vinden was…

niet dus?

Bijdrager
    PBP

Mappenstructuur werkt (naar mijn weten) alleen op mobile devices en Microsofts eigen Windows Live Essentials programma. Tijd om over te stappen op Gmail dus :sarcastic:

Bijdrager
    iQuinten
    Dutch_Lux op 05 augustus 2012

Thanx. Ja, zover was ik al.

Het werkt allemaal wel, maar de mappenstructuur zoals ik die in hotmail heb (en die dus ook op mijn Ipad en Iphone mailprogramma terug te zien zijn), worden in OSx mailprogramma dus niet overgenomen.

Inconsistent en tegenvallend. Dus daarom vroeg ik mij of die consistentie wel in ML te vinden was…

niet dus?
    Nope

Mappenstructuur werkt (naar mijn weten) alleen op mobile devices en Microsofts eigen Windows Live Essentials programma. Tijd om over te stappen op Gmail dus

Via Ziggo bijvoorbeeld kan je ook de mail client gebruiken.

Bijdrager
    PBP
    iQuinten op 05 augustus 2012

Via Ziggo bijvoorbeeld kan je ook de mail client gebruiken.
    Kan, alleen dat zou ik nooit doen. Mocht je ooit van provider wisselen dan ben je ook je emailadres kwijt. Ook heb je vaak wat minder opties bij mail van je provider.

Bijdrager
    curryhano

Gebruik je POP3 of IMAP als protocol? IMAP zal wel de mappenstructuur overnemen. POP3 kan dat (voor zover ik weet) niet.

Bijdrager
    PBP

IMAP kan niet bij hotmail

Bijdrager
    Dutch_Lux

wat is dan een beter mailprogramma voor mac?

Bijdrager
    Ethiron

Sparrow is een beter programma.

Maar dat lost jou probleem niet op. Het ligt niet aan Apple, maar aan Microsoft die dit alleen ondersteunt op haar eigen outlook.com / windows live en op mobile devices. Zoals iQuinten ook al zei.

Overstappen naar Gmail dus (niet mijn favo maar kan niet anders als je dit wilt) en je hotmail / outlook koppelen aan je Gmail zodat je alles van Hotmail / outlook blijft ontvangen op je Gmail adres.

Je kunt ook instellen dat de ontvanger van je mail jou hotmail adres als afzender ziet, ondanks dat je het met Gmail hebt gestuurd.

Bijdrager
    Synapse88

Gmail heeft btw functionaliteit voorzien om de overstap van Hotmail zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Za kan het meteen je contacten e.d. mee overnemen in je Gmail account.

Als je een nieuwe account aanmaakt zal je een mail in je inbox vinden die er zo uit ziet, een klik op de knop en de stappen volgen en dan ben je meteen inorde met het overnemen van je Hotmail data.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.