12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Nickf

(Hot)Mail in Mountain Lion

Hey,

Ik wil mijn Hotmail (@live.nl) account toevoegen aan de mail app in Mountain Lion…
    Alleen ik krijg steeds deze error:

Bijdrager
    Yggdrasil

Gebruik eens de zoekfunctie jongen, die vraag is hier vandaag en vorige week al twee keer voorbijgekomen…
    http://www.onemorething.nl/community/topic/mountian-lion-en-hotmail

Hotmail integratie in ML

Bijdrager
    Sascha

… en de laatste dagen al tientallen keren.

Bijdrager
    Nickf

Ik gebruikte het, maar zag geen oplossing?
    Ik vond alleen topics zoals http://www.onemorething.nl/community/topic/hotmail-op-lion..
    Daar staat mijn antwoord niet, want elk topic verwijst naar de “pop3.live.com”

By the way, er staat hier zelfs in weer een ander topic:
    “Google op ‘smtp outlook.com’ en je ziet hoe de vork in de steel zit: voor Outlook.com dien je gewoon pop3.live.com en smtp.live.com te blijven gebruiken”

Hoe kan het dan dat pop3.live.com niet werkt c:

En pop moet wel werken in de mail app, het ene topic van je zegt dat het wel kan, het andere zegt weer van niet?

En trouwens:

Gewoon op ander account toevoegen klikken en dan even Googlen naar de email instellingen voor Hotmail.

Dat heb ik gedaan, maar ik krijg dan die error…

Ik heb het gevoel dat de meeste mensen alleen de titel lezen, en gelijk gaan lopen zeggen dat je de zoekfunctie moet gebruiken…

Terwijl dit weer een heel ander probleem is, dan de topics die ik in de zoekfunctie kan vinden…

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb geen problemen met het ontvangen/ophalen van hotmail in Mail.app
    Dus het werkt wél.
    Het probleem zou zich dan ook best wel voor kunnen doen in je instellingen. Maar daar kunnen wij alleen naar gissen….

Bijdrager
    Nickf

Hmm raar, mijn instellingen staan wel goed.
    Waarom ik de reactie van de “andere” Nick zo stom vond, is omdat ik hier al had gezocht hoe ik dat ding moest instellen.

Hij kan wel mail verzenden, maar niet ontvangen.

Mijn instellingen staan zo:

Bijdrager
    Hansi2124

Waar jij @live.nl hebt staan, heb ik hotmail.com staan. Maar ik denk dat jouw instelling ook wel goed zou kunnen zijn. En ik heb ook nog bij Geavanceerd Gebruik SSL aangevinkt staan.
    Overigens hoef je niet de hele posting die direct boven je staat te quoten. Ik heb dat dan ook weggehaald.

Bijdrager
    Nickf

Okey:)
    De @live.nl is omdat ik een @live.nl e-mail heb en geen @hotmail.com
    Dat “Gebruik SSL” was ik inderdaad vergeten.

Bijdrager
    Hansi2124

Werkt het nu wel dan?

Bijdrager
    Nickf

Jep:)

Bijdrager
    Hansi2124

Dat is mooi!

Bijdrager
    Nickf

Dankjewel:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.