9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    marcomarum

Hotmail in mail?

kun je ook een hotmail account beheren in de mail app van apple?

Bijdrager
    Hansi2124

Volgens deze post die ik met de zoekfunctie heb gevonden wel….

Bijdrager
    Chorro

Jazeker dat dat kan, alleen bij mij leverde dat nog wel eens een nutteloze foutmelding op wat nog wel eens irritant was.

De instellingen die je daarvoor nodig hebt staan bijvoorbeeld hier

Bijdrager
    marcomarum

oke danku!

Bijdrager
    joasdekker

Hier zijn de meningen / ervaringen nogal over verdeeld.
    Volgens mij kan het alleen met heel oude of betaalde hotmail accounts. Ik kreeg het in ieder geval niet voor elkaar.

Ik heb het uiteindelijk opgelost door mijn hotmail te forwarden naar mijn gmail. Deze is wel prima in mail te krijgen.
    Alle uitgaande mail wordt dan dan echter wel vanaf gmail verzonden.

Bijdrager
    Chorro

Ik heb het een tijdje gebruikt met een @live.nl account en dat werkte prima (afentoe foutmeldingen, die vrij irritant waren maar het werkte wel).

Bijdrager
    Japsuh

Ik heb alleen het probleem dat hij elke dag weer om het wachtwoord vraagt.

Bijdrager
    Rees

Je kunt toch geen Exchange account van Hotmail instellen in Mail (zoals dat wel kan op de iPhone)?
    Dus dan kan je alleen maar de POP3 versie instellen…

Bijdrager
    Karlson

@ Alireza,
    Nee, volgens mij niet, Mail kiest dan automatisch voor POP
    Wanneer je een hotmail account toe voegt zegt hij: Verbinding met mailserver ‘pop3.live.com’ controleren…

@ Jaspuh,
    Dat hebben meerdere mac gebruikers, ik heb dat bij al mijn hotmail accounts, soms vraagt hij elke dag om het wachtwoord, soms ineens een paar weken niet meer en daarna weer wel.
    Je zou je wachtwoord opnieuw in je sleutelhanger kunnen zetten..
    Bij andere e-mail accounts heb ik dat overigens niet.

@ marcomarum,
    Wel zou ik, als ik jou was, even bij Mail -> voorkeuren -> accounts -> geavanceerd -> ‘account selecteren’ -> het vakje ‘verwijder bericht van server na ophalen’ uit checken.
    Want, anders kan je de iets wat oudere mails niet meer via http://www.hotmail.com benaderen, wat erg vervelend is als je een oudere mail wil ophalen vanaf een andere locatie.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.