9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    mone

Hotmail in mail!?

Ik zit nu al een paar uur te sukkelen met het proberen hotmail in mail te krijgen, nu heb ik op dit forum ook wel een aantal oplossingen gezien maar de gebruikelijke errors en het niet hebben van hotmail plus blijven zich voor doen…
    iemand enig idee hoe het goed kan? alle nodige incoming en outcoming servers geprobeerd, httpmail geprobeerd en mailtofetch, freePOPs nog niet maar dat lijkt ook niet de meest handige oplossing…:cry:

Bijdrager
    Pollieg

ik erger me er altijd aan als mensen worden doorverwezen naar andere topics. maar dit is wel een geval waar het terecht is. hier zijn denk ik wel uuuh 908 topics over

Bijdrager
    Xenophon

Ik beheer hier thuis 3 hotmailadressen en dat is een ramp. Mijn eigen adres is het oudste (bijna 10jaar), en die werkt perfect met mail icm met de hotmail-plugin.

Een tweede werkt daar niet mee, en maakt noodgedwongen gebruik van Entourage. Dat werkt prima.

Een derde onlangs aangemaakt adres werk niet met Mail of Entourage, en vraagt om een betaald account te nemen.

Misschien is een GMAIL nemen een betere optie. M$ pest uiteindelijk toch alle (niet-betalende)gebruikers weg.

Bijdrager
    Nietzman

Als je die plus ongein niet hebt of een te nieuw account werkt het gewoon niet. Stop bothering.

Bijdrager
    mone

mja ik ben nu eenmaal wel flink gewend aan hotmail, en zou ’t wel zo fijn vinden dat adres te houden, en een nieuwe e-mail client downloaden vind ik ook niet fantastisch…
    en wat betreft het doorverwijzen naar andere topics, wil ’t nou ’s duidelijk hebben…

Bijdrager
    Xenophon

De eenvoudigste oplossing is gewoon: M$ betalen en een ‘premium’ account nemen.

Bijdrager
    TijhofGraphics

1. Heb je bij de server instellingen wel Windows Live ingesteld en niet Hotmail? Want hotmail is inmiddels veranderd.

2. Het is niet raar dat het niet werkt, want een aantal jaren geleden heeft Microsoft de POp3-dingen van de tafel geschoven en willen ze het niet meer(nouja, als je betaald of als je minder legale wegen volgt kan het natuurlijk wel, maar die mogen niet op dit forum besproken worden(discusiie over wat niet mag hier))

Bijdrager
    iMoo
    ”TijhofGraphics”

1. Heb je bij de server instellingen wel Windows Live ingesteld en niet Hotmail? Want hotmail is inmiddels veranderd.

Enig idee wat die precies zijn voor @live.nl adressen? Ik heb al vanalles geprobeerd met de httpmail plugin, maar geen resultaat voor de Live accounts….

Bijdrager
    mone

mja daar heb ik dus ook last van, dus vandaar mijn vraag :wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.