11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    syltheboy

Hotmail in Mail

Hallo,

Ik probeer telkens m’n hotmail account toe te voegen in Mail, maar ik krijg het niet goed voor elkaar. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Bijdrager
    baziel

Sinds de intrede van Snow Leopard werkt de plugin HTTPmail niet meer onder Mail, ik weet niet welk versie van OS X je nu draait maar in Leopard werkt die wel nog.

De oplossing van de POP3-ondersteuning in Hotmail werkt enkel voor de oudere Hotmail-mailadressen..

Bijdrager
    Nietzman
    ”baziel”

De oplossing van de POP3-ondersteuning in Hotmail werkt enkel voor de oudere Hotmail-mailadressen..

Neuh, HTTPmail werkte alleen voor de oudere adressen, en POP3 ondersteuning is inmiddels als het goed is voor alle accounts in orde gemaakt.

Bijdrager
    Nietzman
    ”syltheboy”

maar ik krijg het niet goed voor elkaar

En dan de million dollar question, wat lukt er niet?

Bijdrager
    ewd

en net als hier, hotmail werkt niet in snow leopard, hij blijft om het wachtwoord vragen van het hotmail account.

alle oplossingen die ik tot heden heb gevonden gaan over hotmail en leopard, en dat draait prima.

Hotmail en SNOW Leopard, niet aan de praat te krijgen..

Bijdrager
    senyo

Totaal geen problemen met Hotmail in SL hier. Account opgezet zoals in deze post: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=146369. Haalt mail gewoon goed op.:)

Bijdrager
    Thoomas

Hier werkt het prima onder Snow Leopard, gewoon met de POP3-oplossing. Maar mijn hotmail-account is inderdaad redelijk oud.

De instellingen:

Edit: hmm, gerwinbosscha was mij voor:)

Bijdrager
    ewd

en zo heb ik ook alles opgezet bij hotmail en mail blijft om het wachtwoord vragen..

Het wachtwoord klopt verder prima (ik log in om te checken via webmail)

blijft dus spannend wat de oplossing zal zijn

Sleutelbeheerder
    Night

Wellicht moet je het wachtwoord op één of andere manier nog toevoegen aan Sleutelhander / Keychain.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.