10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    soedjono

Hotmail en mail.app

Beste forumleden,

Help! Het lukt mij niet om Hotmail werkende te krijgen in mail.app.
    Account aangemaakt ( hotmail ) bij mail.app, alles goed ingevuld
    maar zodra ik zeg van MAAK AAN. Krijg ik een aparte venster waar ie steeds mijn wachtwoord vraagt van de server of account. Wachtwoord invullen help ook niet. De melding komt steeds weer terug. Wat doe ik fout?

MvG,

Bijdrager
    Pieterr

Misschien vind je hier de verlossende tip: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=140823

Inactief
    Anoniem
    ”soedjono”

maar zodra ik zeg van MAAK AAN. Krijg ik een aparte venster waar ie steeds mijn wachtwoord vraagt van de server of account. Wachtwoord invullen help ook niet. De melding komt steeds weer terug.

Hotmail kampt regelmatig met storingen, dan krijg je dergelijke onzin-tekst. Probeer het later nog eens.

Bijdrager
    nookie

Had je hier toevallig ook al gekeken?

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=146369&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=hotmail

Het zal ongetwijfeld dezelfde uitleg zijn, zoals hierboven, maar ik heb deze, een paar dagen geleden zelf gebruikt en het werkt prima.

Bijdrager
    soedjono

Hoera! Het werkt nu verder prima.
    Kan nu berichten ontvangen en verzenden.
    Any way, mijn dank aan iedereen.

MvG,

Bijdrager
    Blixa

Vergeet niet bij voorkeuren > accounts > geavanceerd in te stellen dat Mail niet berichten van de server verwijderd, tenzij je dat wel wilt natuurlijk. Ik heb vaak mijn halve inbox terug gevonden in de prullenbak op Hotmail.com omdat ik niet door had dat ik dit uit moest zetten.

Bijdrager
    maxim22

Als macgebruiker moet je toch echt geen hotmail meer gebruiken; switch snel naar gmail en je bent van al die zever vanaf

Bijdrager
    hi-tech
    ”Blixa”

Vergeet niet bij voorkeuren > accounts > geavanceerd in te stellen dat Mail niet berichten van de server verwijderd, tenzij je dat wel wilt natuurlijk. Ik heb vaak mijn halve inbox terug gevonden in de prullenbak op Hotmail.com omdat ik niet door had dat ik dit uit moest zetten.

Hey,

Ik heb dit jammer genoeg veel te laat op gemerkt! :s Waardoor de helft van men mail niet meer op hotmail.com staan!

Is er een manier om al mijn mails van mail terug up te loaden naar hotmail.com?

Hi-Tech

Bijdrager
    Blixa

Pfoe, via een omweg is het te doen. Ik heb het als volgt gedaan. De mailtjes die terug moesten naar mijn Hotmail inbox heb ik eerst in een map gezet van mijn GMX account, dat is een IMAP account en werden dus ook meegenomen naar de server van GMX. Toen heb ik mijn Windows laptop aangezet, waarop ik met Mail Desktop werk waarin Hotmail als IMAP zit. De berichten werden in mijn GMX map gedownload en toen heb ik ze in Mail Desktop verplaatst naar mijn Hotmail inbox, toen zaten ze weer in de inbox en kwamen ook weer terug in de inbox op het internet volgens mij.

Bijdrager
    hi-tech

Thx, heb ondertss ook een andere manier gevonden.

Mijn emails gearchiveerd met mail. ik kreeg een .mbox archief
    deze in thunderbird geimporteerd en dan geexporteerd in eml formaat.
    Windows live mail ondersteunt deze formaat, alles daar in geimporteerd en wlm zet alles terug op hotmail!:lol:

Toch bedankt!:)

Hi-Tech

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.