7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    joasdekker

hotmail doorsturen naar gmail [opgelost]

Omdat ik het niet voor elkaar krijg dat ik op mijn hotmail account geen mail meer krijg zou ik deze graag automatisch willen laten doorsturen naar mijn gmail account.
    Nu heb ik me hier wat over ingelezen en de meningen zijn nogal verdeeld over het al dan wel of niet kunnen.

via onderstaande link ben ik een manier tegen gekomen hoe dit mogelijk is.

http://forum.iculture.nl/f18/iphone-internet/f39/e-mail/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje-11.html

Het betreft echter een draadje uit 2007 en de laatste post is uit 2008.
    Ik heb dus zo’n vermoeden dat het voor een groot deel gedateerde informatie is en ben een beetje huiverig om zomaar van alles aan te rommelen.

Wie heeft met bovenstaande methode ervaring of weet een andere manier?

Groeten,

Joas

Bijdrager
    Thoomas

Bedoel je dat met die mobile alerts voor nieuwe berichten? Zo heb ik het inderdaad ook voor elkaar gekregen.

Op dit moment ziet deze pagina (de optiepagina Doorsturen):
    http://mail.live.com/mail/options.aspx?subsection=32

Er bij mij zo uit:

Ik meen te herinneren dat als je die mobile alerts voor nieuwe berichten niet instelde, je alleen maar e-mail door kon sturen naar Hotmail-accounts. Nu ik het geactiveerd heb, kan ik naar elk gewenst e-mailadres mijn mail door laten sturen.

Bijdrager
    joasdekker

Ik werd net door mijn vrouw op mijn eigenwijsheid gewezen.
    Ik ben in de veronderstelling geweest dat met het door jouw getoonde venster alleen maar naar andere hotmail adressen gestuurd kon worden.

Blijkt dus gewoon wel te werken naar een gmail account zonder verdere omhalen.

Bedankt in ieder geval voor de reactie.

Bijdrager
    Thoomas

Ah, mooi, fijn dat het toch uiteindelijk zo makkelijk ging.

Bijdrager
    joasdekker

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan;)

Bijdrager
    LighScan

Die eigenwijsheid is anders niet zo ver gezocht. Vroeger zat die beperking namelijk op Hotmail hoor. Blijkbaar zijn ze hun dienst wat aan’t versoepelen (heb zelf al enkele jaren geen Hotmail meer).

Bijdrager
    joasdekker

Ik hoop er op deze manier ook geen omkijken meer naar te hebben en gewoon via mail mijn gmail acount te benaderen voortaan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.