4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    chonazz

Hotmail calender op mac?

Beste mensen,

Mijn vader heeft een Macbook Pro, en sinds kort werk hij samen met een aantal mensen die hun calenders op windowslive bij houden. Je moet hier een account voor aanmaken op windowslive, dat heb ik gedaan, en dan zou je zo op een gezamenlijke calender terecht moeten komen. Maar dit lukt dus voor geen meter.
    Ik kan inloggen op windows live, en dan krijg ik het algemeen overzicht van het account, en van daaruit zou ik op hotmail moeten klikken, om vanuit hotmail naar de calender functie te kunnen gaan. Maar dit lukt dus niet.
    Als ik op hotmail klik dan krijg ik terug de login pagina “wilt u een account bij onze bekroonde service :-)”.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op de macbook pro op zou kunnen lossen?
    Ik heb ze al aangeraden om over te stappen op google calender, maar het zijn nu niet z’n computer minded mensen, en werken hier al zo lang mee dat ze niet meer kunnen/willen veranderen.

Wat nog veel mooier zou zijn is dat dit gewoon via iCal zou kunnen… Maar die kans is klein waarschijnlijk?

Wie weet hier raad mee?

Vriendelijk bedankt,
    JOnas

Bijdrager
    Nietzman

Vanuit iCal kun je vrij zeker wel shacken, maar probeer het eens in FireFox ipv Safari? Die is wat meer hotmail-compatible.

Bijdrager
    chonazz

firefox heb ik ook al geprobeert, maar geeft zelfde resultaat!
    Iemand nog een idee?

Jonas

Bijdrager
    MacBooky

Maar waarom zou het een probleem van je mac zijn? oftewel waarom staat dat in de titel?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.