15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    SebeoT

hotmail adres gebruiken in het programma “mail”

Dag mensen!

Ik kan het niet voor elkaar krijgen om mijn hotmail adres te gebruiken in het programma mail terwijl dit wel lukt met een ander e-mail adres. Weet iemand of het mogelijk is om hotmail te gebruiken in mail?

Bijdrager
    Gloaming

Neej, niet mogelijk. Dump hotmail en ga over naar gmail.
    Kan je wel een invite sturen (ben op iChat online).

Bijdrager
    Yaris

Je moet een betaalde account openen bij Hotmail.

of

Een hele oude Hotmailaccount hebben en een plug-in installeren.

Bijdrager
    iDecide

Het is mogelijk geweest (welliswaar met veel moeite) om Hotmail in te stellen in Outlook (ook Mail & Entourage) dit is echter heel lang geleden. Meer kan ik er helaas niet over zeggen. Wel dat deze gegevens moeilijk of helemaal niet te vinden zijn. Komt o.a. doordat Hotmail op een groot aantal (verschillende) servers werkt en zij zelf deze gegevens niet op een presenteerblaadje voor je leggen.

Ga niet betalen voor een account bij Hotmail of dergelijke, dan kun je net zo goed voor rond de 30 euro p/jaar een domein registreren waarbij je oneindig aantal POP3 accounts kunt aanmaken. Voor bijvoorbeeld je hele gezin of familie. Houd er wel rekening mee dat de groote van emailberichten in je Inbox van de email accounts in de meeste gevallen van je beschikbare geheugen (bijv. 4000Mb) af gaat.

Bijdrager
    acb

Ik heb nog wel een Gmail invite over, dan heb je gelijk ook een smtp server! Ik vind Hotmail echt zuigen, Gmail ontwikkeld veel meer en heeft veel handige functies…

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    baziel
    ”SebeoT”

Weet iemand of het mogelijk is om hotmail te gebruiken in mail?

Ja, HTTPmail Plugin
    ik gebruik het en het werkt goed.:)

Bijdrager
    Oppie

Tja Baziel, lees dan weer even de reactie van Yaris hierboven…

Bijdrager
    baziel
    ”Yaris”

Je moet een betaalde account openen bij Hotmail.

of

Een hele oude Hotmailaccount hebben en een plug-in installeren.

ja :D dit zijn zowat de voorwaarden:)

Bijdrager
    deSpaanseRente

Registreren bij gmail werkt al een tijdje niet meer met invites alleen meer hoor, je kan het ook gewoon zonder uitnodiging doen tegenwoordig..

Bijdrager
    Ludo

met de plugin httpmail is het gewoon mogelijk, gebruik het hier al tijden, geheel gratis ook.

Bijdrager
    Oppie
    ”Ludo”

…gebruik het hier al tijden…

Tja Ludo, lees dan weer even de reactie van Yaris hierboven…:?

Bijdrager
    iNico

hoe kan je zo’n Gmail account gebruiken in mail of ichat?

Bijdrager
    RPGboy

gmail gebruikt volgens mij http, dat kan je gewoon instellen… volgens mij staan er wel handleidingen bij google…

Moderator
    Poezenbeest

Oppie heeft een punt, ik dacht dat het er aan lag dat je gewoon niet moest upgraden.
    Maar in ieder geval is er wel iets gebeurd in 2006 toen MSN ineens de ondersteuning van WebDAV uit Hotmail haalde, waardoor je het alleen nog maar betaald in Outlook kon krijgen. Mail heeft sindsdien ook problemen met nieuwere accounts.

Wellicht is een overstap naar GMail ook een goede optie…. Ze hebben in ieder geval betere spamfilters.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.