7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    mr_omvlee

Hotline help

Ik heb hotline maar gedownload omdat ik dacht dat je daar spul mee kon downloaden.
    Ook ben ik gewezen op http://www.tracker-tracker.com
    Ook daar snap ik helemaal niks van.

kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe dat werkt?

Bijdrager
    KeKo

zoek hetgene wat je wil hebben met tracker-tracker in de hotline sectie. selecteer de optie ‘show ip numbers’, als je iets ziet moet je het ip nummer overnemen en in hotline gebruiken bij de server connect optie.

bij de meeste servers moet je meestal wel zelf eerst zooi uploaden voordat je zooi kan downloaden. en dan niet 1 mp3tje….

Bijdrager
    mr_omvlee

Ik zal wel ongelooflijk stom bezig zijn, maar ik snap het nog niet :cry:

Ik gebruikwww.tracker-tracker.com/hotline/index.php
    Is dat wel die goeie?
    En daar staat niks over ip nummers.

Alvast bedankt,

Pieter Omvlee

Bijdrager
    Sage

Je kan ook in je browser instellen dat hij automatisch hotline naar de goede server gaat door erop te klikken. Bij IE doe je dit door naar de instellingen te gaan en bij het goede venster, waar je ook de goede programma’s instelt voor bijv. .sit, en daar add te doen. Vervolgens add je dus de regel en link je dat naar Hotline.

Als je het niet bregrijpt wil ik wel een keer de tijd voor nemen maar op sit moment kan dat ff niet. :wink:

Bijdrager
    KeKo

sorry, je hebt gelijk, ik was in de war met carracho. Het ip-adres staat er automatisch bij…. dus gebruik dat gewoon…

Bijdrager
    mr_omvlee

Dat zou mooi zijn, want dat vat ik nog niet helemaal

Bijdrager
    Sage

MM, ik zie nu pas dat er een nieuwe versie is van Hotline. Ik zat nog lekker te werken op 1.8.5 terwijl 1.9 uit is.

Naja, maakt verder toch niks uit. Hier komt een uitgebreidere uitleg in de hoop dat ik iets duidelijker ben. :innocent:
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik OS9 gebruik en dat ik IE 5.1.6 gebruik.

If you are a Macintosh user and you use Microsoft internet Explorer.

1. Launch Microsoft Internet Explorer.
    2. Select “Preferences…” from the “Edit” Menu.
    3. Select “Protocol Helpers” from the “Network” subsection.
    4. Press the “Add…” button.
    5. In the “Helper for:” text field enter the protocol you want to add. This would be pitbull, hotline or carracho.
    6. Press the “Choose Helper” button.
    7. Use the file dialog to locate your copy of the program you would like to handle the protocol you entered in step (5). So this would be the Pitbull Client, Carracho Client, or the Hotline Client.
    8. Make sure the “use current application if possible” check box is NOT checked
    9. Press the “OK” button to close the “Protocol Helper Editor”
    10. Done! (repeat steps 4 thru 9 if you would like to add another protocol)

If you are a Macintosh user and you use Netscape Navigator or Netscape Communicator .

1. Download the following applescript: scripts.sit.hqx (12 kb)
    2. Decode and unstuff it using Stuffit Expander 5 or higher.
    3. Launch Netscape.
    4. Select the profile you want to configure.
    5. Select “Preferences…” from the edit menu.
    6. Select the subsection “Navigator”.
    7. Make sure the checkbox “Handle links with system specified helper applications” is NOT checked.
    8. Run the scripts you just downloaded for those protocols you want.
    9. Done! (repeat steps 3 thru 8 for all the user profiles you would like to configure)

En ik helemaal uitleggen terwijl het daar staat……
    :roll:

[edit]
    Hier staat ook nog een manual, of iets in die richting voor als je het nog niet begrepen hebt. :D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.