18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    klaus

Hoteltips NY

Zijn er mensen die wat hoteltips hebben voor NY?

Ik blijf er 2 nachten slapen, dus zou wel centraal willen liggen zodat ik niet teveel afstand moet overbruggen om zoveel mogelijk te zien in korte tijd. Centraal gelegen zal duurder zijn, maar meer dan 150 euro per nacht heb ik er niet voor over. Moet nog geld hebben voor helikoptervlucht;)

Tripadvisor en dergelijke heb ik al bekeken, zo’n groot aanbod en heel verschillende reviews, van goed tot extreem slecht, dus nu wat persoonlijker via het forum!

thx!

Bijdrager
    Turbanus

:? In Harlem zal het toch wel wat goekopen zijn???:lol:

Bijdrager
    Turbanus

Ga je toch lekker 2 nachtjes met Marloez in het Kimberly Hotel…..:wink:

Bijdrager
    PietjePuk

Dit kan handig zijn voor je Klaus: (neem desnoods het programma er zelf even bij)
    NY

Bijdrager
    klaus

Ja, bedankt. Google Earth heeft al menig uurtjes gedraaid tijdens mijn planning!:-)

Moderator
    Koen van Tongeren

Hotel Pennsylvania was voor mij altijd een goede optie toen ik nog studeerde. Een prima (gigangtisch groot) hotel (niveautje 3 sterren). Ik heb er geslapen voor 80 dollar p.n. (!!) in 2004. Ligt recht tegenover Penn station en naast Madison Square Garden en Macy’s en vlakbij het Empire State. Aanradertje als je on a tight budget bent.

Bijdrager
    Turbanus

Maar daar komt hij niet met 150 euro klaar hoor Pietje!:wink:

Bijdrager
    klaus

Bedankt Koen, Pennsylvania kreeg ik ook reeds van iemand anders als tip.

Als ik het bekijk komt dat op 75 euro per nacht per persoon in de periode die wij willen gaan. Voor een kamer met 2 dubbele bedden (1 king bed is even duur, en aangezien het niet mijn vriendin is die meegaat..)

Bijdrager
    Turbanus

:lol: :evil: :innocent:

Bijdrager
    kick-it

wil je echt een hotel of een jeugdherberg?
    jeugdherberg YCMA op manhattan is goed te doen en niet duur.

Bijdrager
    edward00

hotel edison, zit op/naast times square

Bijdrager
    jasper050

Is die 150 euro per persoon?

zo ja:

Marriott Marquis Times Square echt waar voor je geld grote kamers schoon en lux even bellen voor de beste prijzen.

Alternatief:

President Best Western Hotel, 3 min. van Time Sguare. Klein en redelijk hotel.

Milford plaza 4 min van times Square groot hotel kleine kamers.

Hotel New York vlak bij Macy’s wat ouder hotel maar prijs kwaliteit ok

Edsion Hotel nooit weer:-)

Bijdrager
    karf

Ik ben nu twee keer in New York geweest.
    Bijden keren in het W Hotel Union Squre.

Zoek maar even op Google. Ze zitten in heel New York.

Inactief
    Anoniem
    ”karf”

Ik ben nu twee keer in New York geweest.
    Bijden keren in het W Hotel Union Squre.

Heel fijn voor je… maar als je goed gelezen had, dan had je gezien dat klaus maximaal $150 per nacht uit wil geven. Ik kan bijvoorbeeld ook de Waldorf=Astoria aanraden, maar daar heeft hij evenmin iets aan.

Bijdrager
    pcmarcel
    ”edward00″

hotel edison, zit op/naast times square

Yep, prima hotel, ook drie keer geweest en inderdaad op 200 meter van Times Square.

Je moet d’r alleen niks willen eten in het aftandse restaurant.
    De mensen zijn d’r net zo chagrijnig als de aankleding doet vermoeden :( .

Bijdrager
    edward00

Ja het is idd goed vanwege de locatie, meer ook niet echt, Restaurant is niet bijzonder.
    Mijn ouders zaten onder een soort van “washok:” waar je dus s’ochtends om 5 uur mensen hoorde lopen. Het personeel reageerde erg onvriendelijk.

Bijdrager
    klaus

Heb ondertussen reeds geboekt. 2 nachten Pennsylvania hotel voor 150 euro per persoon (75 euro per nacht dus).

Bedankt!

Bijdrager
    Begbie

Veel plezier in NY! Tip: plan niet te veel in voor twee dagen aangezien er toch altijd behoorlijk wat tijd verloren gaat met reizen tussen de bezienswaardigheden.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.