5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bypass

hosting software

Ik ben op zoek naar software die ik op mijn server kan installeren zodat ik verschillende domeinen kan gaan hosten en ook met de mogelijkeheid voor clienten om in te loggen. Iets als cpanel of ensim maar dan voor OS X Server. Ik kan eigenlijk alleen Webmin en iTools vinden.
    Ik wil dit gratis voor familie en vrienden gaan doen.
    Bestat er zoiets?

Alvast bedankt voor de info

Bijdrager
    TRML

Wat dacht je van Mac OS X Server, dat zit daar allemaal standaard in en is niet gratis, maar als je die al hebt :evil: kan je daar mee vooruit.

Bijdrager
    WouterReyntjens

Waarom zou je niet een os kiezen als linux ofzo? Daar kan je veel controlepanelen op installeren en is erg stabiel

Bijdrager
    Steff

Linux zit met Webmin e.d. sterk in elkaar. Maar met MacOSX Server kan je MAMP Pro ook nemen, zelf draai ik nu ook de pro versie en die bied erg veel functies.

Bijdrager
    bypass

Ik heb een Apple waar Mac OS X Server op draait. Ik kan zelf ook wel zonder extra software uit de voeten. Wat ik juist wil is software zodat mijn familie en vrienden zelf kunnen inloggen en hun zaken kunnen regelen. Email accounts, subdomains ect. Dus dat er een control panel is voor clienten en niet alleen voor de admin. Volgens mij kan dat niet me Mamp.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.