5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    joosty

Horizontaal scrolling als in de ITMS

In iTunes kun je horizontaal scrollen. Dit is aangegeven met [size=18:09cc1840c0]°°°°[/size:09cc1840c0].

Als je bij de laatste [size=18:09cc1840c0]°[/size:09cc1840c0] bent dan gaat die weer naar het begin. Je zit lus in een lus.

Weet iemand hoe ik dit kan doen met html (geen flash).

Vast bedankt,

Joost

Bijdrager
    Webbiker

Je zou het kunnen doen met layers, in Dreamweaver kun je een layer makkelijk animeren dmv een Timeline. Vervolgens kun je Behaviours toekennen aan een image die de actie starten om de Timeline te laten lopen.

Bijdrager
    joosty

Dat weet ik. Wil alleen als je aan het einde bent en je gaat verder dan gaat die verder met het begin… als op in ITMS.

Joost

Bijdrager
    Ronnie Oktober

Kan je niet de layer animatie van dreamweaver combineren met een javascript dat bepaalt welke plaatjes er in de volgende animatie getoond worden? Je zou een array kunnen gebruiken die doorschuift om het ITMS effect te krijgen.

Bijdrager
    Webbiker

Ik heb weleens zoiets een flash gemaakt, de MC die ik toen gebruikte plaatste ik toen twee maal op het canvas zodat het leek alsof het een oneindige loop was. Dit zou ook moeten kunnen met DHTML het vereist alleen wat javascript om het te laten loopen en daar ben ik nou niet zo’n kei in. Het is dus wel mogelijk, maar vraag me niet hoe.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.