14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    eckev001

Hoogte iMac

Hoi allemaal,

Sinds enige maanden heb ik een iMac waar ik super blij mee ben. Echter ik vind de voet van de iMac iets te laag en heb hem nu op een aantal boeken gezet om pijn in mijn nek te voorkomen. Je kan het scherm wel kantelen maar dan nog moet ik naar beneden kijken. Zijn er anderen die hier ook last van hebben? En zijn er oplossingen in de handel om mijn iMac te verhogen?

Groet, André.

Bijdrager
    baziel

Meer boeken?:)

Inactief
    Anoniem

Wel een goeie tent. Halen we ook spullen voor bij ons in ’t ziekenhuis.

[URL]http://www.backshop.nl/[/URL]

Bijdrager
    Lauwrence
    Bijdrager
    eckev001

Bedankt. Genoeg keuze idd bij backshop. Die Lowkey Stand ziet er mooi uit maar is qua verhoging niet genoeg. Zijn er ook oplossingen in alu-look zoals die Lowkey Stand maar dan met meer verhoging?

Bijdrager
    RJ

Je kan je mac ook aan de muur hangen. Je hebt dan deze adapter voor nodig, en die kan je dan weer vast maken aan een muurbeugel.

Bijdrager
    eckev001

Maar is alleen deze beugel voldoende of heb ik dan ook nog een aanvullend onderdeel nodig?

Bijdrager
    RJ

Zoals gezegd: je hebt de adapter nodig en een muurbeugel. Elke muurbeugel volstaat die aan de vesa norm voldoet. Zoals ook uitgelegd in het linkje.

Als je zoekt op imac muurbeugel, of imac aan de muur hangen kom je talloze topics tegen.

Bijdrager
    Hostyle

Nu we het er toch over hebben. Ik heb een Vogel’s muurbeugel voor een 32″ tot 50″ tv, de Vogel’s Superflat L. Maar ik heb een 24″ iMac, zou ik hiervoor toch dezelfde beugel kunnen gebruiken?

De constructie van de beugel bestaat namelijk uit twee horizontale strips op de muur en twee ophandbeugels voor achterop de tv. De ophangbeugels op de TV klik je dan weer in de strips… Iemand ervaring?

Bijdrager
    bluepower

Zit hier iets bij ?

Bijdrager
    dame.blanche

Cool, die wil ik wel!!
    Toevallig ook verkrijgbaar in België?

Lauwrence op 06 september 2010

Zoiets?

Bijdrager
    eckev001

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een goede indruk gekregen wat er zoal te koop is. Uiteindelijk zoek ik een kleine smalle standaard, ongeveer 10 cm. hoog en het liefst in alu-look. Hebben jullie suggesties, laat het horen!

Bijdrager
    Yip

Beetje laat misschien, maar pak een plank, twee kleine zijlatjes, sla er een aantal spijkers doorheen en voilá je iMac staat hoger.

Bijdrager
    Sascha

… en bekleed deze met aluminiumpapier voor de alu-look. :sarcastic:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.