30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:

Bijdrager
    Cloudsurfer

Hoogste studentenkorting?

Ik ben van plan binnenkort een zwarte MacBook te kopen. Ik heb nogal wat slechte ervaringen met UPS, vooral met de aflevering van mijn iMac, dus wil hem deze keer zelf gaan halen bij een Apple Center. Nou vroeg ik me af welke Apple Center de hoogste studentenkorting heeft (ik heb vernomen dat ze allemaal een ander percentage hanteren) en wat je moet laten zien om te bewijzen dat je student bent.

Bijdrager
    Gies

Ik weet niet waar je studeert maar het schijnt dat de VU (Vrije Universiteit) in Amsterdam 12 % korting krijgt. Echter de Vy geeft 8% korting. Dit is volgens mij ook de normale studenten korting. Als je nou belt met apple en zegt dat je van de VU bent en dat je direct via Apple wil bestellen in plaats van via de VU misschien krijg je dan 12 %

Succes. Apple Store Centraal Statin is altijd goed voor studenten!…

Bijdrager
    chatsmit

Je huidige studentenpas. Welke shop de meeste korting geeft, geen idee. Ik heb zelfs meegemaakt dat dezelfde shop verschillende studentenkortingen geven;-)
    Trouwens, ik was een keer bij aMac en daar moesten ze ook een OV bij hebben als bewijs, die had ik niet bij en kreeg met geen mogelijkheid de korting ?! Andere shops maken gewoon een copy van alleen de pas… aMac is zowieso een verotte *piep* zaak :x

Bijdrager
    Cloudsurfer

@ Gies: Centraal Station Rotterdam?

@ chatsmit: bedoel je je schoolpas met studentenpas? Ik heb zowel een ov-studentenkaart als een schoolpasje.

Bijdrager
    chatsmit
    ”Cloudsurfer”

@ chatsmit: bedoel je je schoolpas met studentenpas? Ik heb zowel een ov-studentenkaart als een schoolpasje.

Wat is het verschil tussen een schoolpas en een studentenkaart? Ik had alleen een studentenpas en geen OV.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Een schoolpasje is het pasje wat je nodig hebt om je school binnen te komen.

Bijdrager
    chatsmit

dan ga ik ervanuit dat je je schoolpas en je ov kaart moet meenemen. Als je nog een losse studentenpas hebt, neem die dan ook mee.

Bijdrager
    ATT
    ”Cloudsurfer”

Die heb je inderdaad nodig maar als je allebei meeneemt is het zeker goed toch? :wink:

Bijdrager
    Cloudsurfer

Okee dan, ik ga er werk van maken. Bedankt!

Bijdrager
    Juch
    ”Cloudsurfer”

schoolpas? je studeerde toch al? Welke school, ahum, ga je?

Bijdrager
    Dick de Roos

Volgens mij is de hoogste korting verkrijgbaar via Surfspot (Partnershops= Applestore). Maar dan wordt de Mac dus wel weer door Apple (Met UPS?) opgestuurd.

Bijdrager
    macker
    ”Dick

Volgens mij is de hoogste korting verkrijgbaar via Surfspot (Partnershops= Applestore). Maar dan wordt de Mac dus wel weer door Apple (Met UPS?) opgestuurd.

Is surfspot niet alleen software?

Surfspot.nl

Moderator
    Mac Daddy

Nope, als je bij surfspot bent ingelogd klik je op partnershops. Hier staat Apple als eerste. Klik erop en dan nog een keer OK. En hij gaat naar de Apple store, alleen met het Surfspot logo bovenaan.

Ik heb het zojuist gecheckd en die prijzen zijn goed. Je krijgt meer korting dan Apple zelf aan studenten geeft.

Als ik voor 27 maart genoeg geld heb om een MBP met Final Cut Exrpess te halen kan ik nog die 150,- euro korting meepikken.
    Alleen nu nog het geld. Weet er iemand een bijbaantje voor op zaterdag in de buurt van Enschede/Hengelo? I need the money.
    Of zal ik zo’n sponsor actie beginnen?:?

Bijdrager
    fargo

waarom niet slim zijn, jullie zijn toch studenten ???
    Overtuig een bedrijfsleider uit uw vriendenkring en bezorg hem de factuur,
    zo heeft die onkosten en is het btwprofijt voor u, 21% in belgie, 19 in NL …denk ik.
    lijkt mij een serieuze deal.En het kan.

En ik kocht vroeger mijn eerste ipod,
    studentenkorting + nog es de btw aftrek,
    als dat geen koopje was 8)

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”Juch”
    ”Cloudsurfer”

schoolpas? je studeerde toch al? Welke school, ahum, ga je?

ROC Airport

Bijdrager
    MacApp

En als je op een school werkt???
    Hoe zit het dan met korting?

Bijdrager
    Dick de Roos

Je logt in als student of als medewerker.
    Je moet om in te loggen wel een nummer en een wachtwoord hebben natuurlijk. :wink:

Bijdrager
    MacApp

Ow sorry ik ben niet helemaal duidelijk geweest.:wink:
    Ik heb het over de gewone “Apple store” onderwijs kortingen

Bijdrager
    Dick de Roos

Ze zullen vragen om een bewijs b.v. een aanstellingsbrief o.i.d.
    Dat gebeurt in ieder geval wel als je de Mac bij een reseller koopt.

Moderator
    Poezenbeest

[bumpje]
    Hmz… ik ga binnenkort op kosten van de baas een MBO-studie volgen dus zou in aanmerking kunnen komen voor de studentenkorting bij de AppleStore.

Zit me alleen af te vragen of je zowel de studentenkorting, als de ADC-Membership korting kan krijgen op een en dezelfde bestelling? Dan vraag ik me ook af of dat in percentages of in procentpunten wordt opgeteld en in welke volgorde dan.

Jammer trouwens dat SurfSpot niet met MBO’s samenwerkt en ook niet mer de Open Universiteit.

Overigens werkt het op een MacbookPro wel lekker: de 17″ staat momenteel voor ca. € 2.800 te koop en 20% er af is dus € 560. Trek daar de € 99 vanaf en je houdt nog iets van € 471 aan korting over. Kost dat ding je dus maar € 2.339… Nog sterker zou het zijn als ik daar dan de 6% vanaf mag halen en dan kom ik op ca. € 2.200 uit. Of zou de studentenkorting ook gelden po het ADC-lidmaatschap?

Andersom (eerst de studentenkorting en dan de ADC-korting) kom ik op € 2.100 uit… en voor de wiskundeknobbels: bij procentpunten (26% dus) kom ik nog lager uit…

Toch maar even de algemene voorwaarden heeel goed gaan bestuderen Een 17″MacbookPro voor € 2.071 zie ik wel zitten!!!:D

Bijdrager
    robinb0s.nl

Ja je mag alle kortingsmogelijkheden bij elkaar gooien, uiteindelijk krijg je m gewoon gratis..

Moderator
    Poezenbeest
    ”robinb0s.nl”

Ja je mag alle kortingsmogelijkheden bij elkaar gooien, uiteindelijk krijg je m gewoon gratis..

Zie je nou wel dat Apple niet zo duur is;)

Bijdrager
    CMD-Z
    ”Cloudsurfer”

Ik heb nogal wat slechte ervaringen met UPS, vooral met de aflevering van mijn iMac, dus wil hem deze keer zelf gaan halen bij een Apple Center.

Welke slechte ervaringen?

Surfspot scheelt nogal wat geld, ik ben van plan via surfspot/apple store te bestellen, maar ben wel benieuwd naar je ‘ slechte ervaringen ‘.

Bijdrager
    Cloudsurfer

UPS behandelt je alsof je elke dag, de hele dag thuis bent. Ik heb me dus voorgenomen om, als ik iets bestel bij Apple, het in of net voor de vakantie te doen zoals ik dat met de AirPort Extreme heb gedaan.

Bijdrager
    ram0

Heb gister m’n ADC Student membership besteld, vandaag is-ie geactiveerd. Nu moet ik alleen de gegevens nog faxen.. Wellicht kan het ergens op school, maar is weer zo onhandig.. Weet iemand niet toevallig een gratis online fax service? (waar je ook plaatjes mee kan verzenden)

Vind ’t wel beetje vervelend.. Net alsof er zo veel studenten zijn die een fax hebben. :|

Moderator
    Mac Daddy

Bij je lokale postkantoor kan je ook faxen laten versturen. Heb ik toevallig een tijdje terug gedaan.

Bijdrager
    ram0

Kijk eens aan, hartstikke bedankt voor de tip!

Bijdrager
    ram0

Fax is de deur uit, nu wachten op een bevestiging. Krijg je daar een mail over?

Kan niet wachten om m’n MBP te bestellen. :evil:

Bijdrager
    6939j4

Wie weet de naam van het Surfspot-equivalent voor middelbare scholieren? Dat schijnt namelijk ook te bestaan..

Bijdrager
    Nick89
    ”hietahh”

Wie weet de naam van het Surfspot-equivalent voor middelbare scholieren? Dat schijnt namelijk ook te bestaan..

Dat is: http://www.slimdirect.nl/

Helaas heb ik als mbo student met een accountje voor een basisschool bij surfspot geen apple bij partnershops…:(

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.