5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    CCC

Hoogspringend Icoon iCal

Hai,
    Ik heb nu al een goeie week mijn google calendar met mijn iCal laten syncen. Dat werkt vlekkenloos.
    Nu is het zo, als iCal even geen verbinding kan maken met de online kalender van google, het symbool in de Dock meldt dat er een probleem is.
    Heel fijn dat hij me dat wil laten weten, maar het werkt héél vervelend tijdens het werken…

Dus:
    Hoe zet je de hoogspringende iconen af? (heb al eens geprobeerd bij System Preferences > dock > bewegend symbool bij openen programma; maar geen resultaat.)

Thx folks.

Bijdrager
    CCC

Je kan blijkbaar ook anders aanpakken, mijn pap deed een inbreng, en die is waarschijnlijk nog niet zo slecht ook:

vink gewoon ‘Ontdek serveradres automatisch’ aan in je preferences van iCal, onder accounts:

Dat geeft geen oplossing op hoe je zo’n ‘bouncing icon’ kan vermijden, maar wel een oplossing voor mijn probleem…

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Open het programma “Terminal” en typ in:

defaults write com.apple.dock no-bouncing -bool true (zelfde als bij dock voorkeuren)

(herhaal dit met “false” om het weer aan te zetten)
    mogelijk moet je even uit en in-loggen?

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”hendrik

defaults write com.apple.dock no-bouncing -bool true (zelfde als bij dock voorkeuren)

Uitloggen is niet nodig. Even Dock herstarten zal voldoen. Gewoon in de Terminal even het volgende typen:

[code:1:a366177bc0]killall Dock[/code:1:a366177bc0]

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    ”Martijn
    ”hendrik

Uitloggen is niet nodig. Even Dock herstarten zal voldoen. Gewoon in de Terminal even het volgende typen:

[code:1:eeaddecabf]killall Dock[/code:1:eeaddecabf]

Klopt. Was ik even vergeten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.