10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Albert

Hoofdtelefoon vast in macbook

Hallo,

Ik heb een macbook white unibody gekocht, alleen zit daar nog een gedeelte van een hoofdtelefoon in…
    Ik heb hem geprobeerd te verwijderen met lijm en een staafje maar hij zit er te ver in :(.

Is er een manier/app om het geluid alsnog via mijn interne speakers af te spelen?

Bijdrager
    Pietje13

Aangezien je een white unibody hebt weet ik niet of het ook voor jouw OSX geldt maar probeer eens ALT op je toetsenbord in te houden en vervolgens op het speaker icoontje bovenin de menu balk te klikken.

Vanaf Mountain Lion (misschien eerdere OSX versies ook, maar dit weet ik niet zeker. Gewoon proberen dus.) zie je dan dit:

En kan je kiezen voor Interne luidsprekers.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Pietje13.

Bijdrager
    Albert

draai op el capitain, werkt niet:(

Bijdrager
    essiw
    Albert op 13 oktober 2015

draai op el capitain, werkt niet:(

Ik draai ook el capitan, kan bij mij gewoon selecteren (met alt ingedrukt) dat ie niet van de koptelefoon gebruik moet maken…

Moderator
    Night

Is het niet zo dat de koptelefoon geforceerd wordt op het moment dat de earphone plug erin zit (contactje)?
    Bij mij in Yosemite staan er geen andere opties dan earphone als de plug erin zit. Deze is ook niet uit te vinken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Albert

Dit zijn de keuzes bij mij…

Bijdrager
    Albert

Is uitboren verder nog een optie om te doen? kleine boor en dan een schroefje erin draaien en eruit trekken? iemand ervaring mee…?

Bijdrager
    bluap

Als je goed kan solderen kan je een ander staafje eraan vast solderen en dan het geheel eruit trekken.

Bijdrager
    KR1275

Volgens mij kun je er van binnen prima bij en druk je het overgebleven stukje er alsnog uit. Even de bodemplaat eraf.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.