5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Peter P

Hoofdscherm valt uit

Wanneer ik mijn computer handmatig in de sluimerstand zet valt het hoofdscherm uit terwijl het 2e scherm juist niet in de sluimerstand wil. Ik moet dan de computer opnieuw opstarten. Ditzelfde geld ook wanneer de computer na 15 minuten automatisch in de sluimerstand gaat. Heeft dit met hardware of software te maken?

Bijdrager
    mac lover

hoe heb je dat zitten?? twee schermen op 1 kaart of allebei een apparte? en wat voor schermen zijn het?? allebei apple of een ander merk??

Bijdrager
    Peter P
    ”mac

hoe heb je dat zitten?? twee schermen op 1 kaart of allebei een apparte? en wat voor schermen zijn het?? allebei apple of een ander merk??

Op 1 kaart, type beeldschermen zie onderschrift

Bijdrager
    mac lover

ow sorry… niet goed gelezen. heb je al eens een keer gekeken naar een firmware update of iets dergelijks? eens proberen om de schermen om te wisselen. dan kun je zien of het aan het scherm ligt of aan de kaart. als het aan de kaart ligt zou je misschien met je machine terug naar de winkel moeten en als het aan je scherm ligt dan lijkt me dat ook geen moeilijke keus.
    misschien ook wel eens handig om eens een tweede orginele apple monitor eraan te hangen… als ze dan wel goed hun werk doen weet je ook waar het aan ligt

Bijdrager
    foobar

:? goed… merk scherm maakt niets uit…

Wat bedoel je precies met ‘wil niet in slaap’ ? dat het ene scherm zwart wordt en de ander gewoon beeld blijft geven?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.