14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iCreatedTech

Homescreen Wallpaper iPod touch 2G in iOS 4.2?

Zoals je hier (even naar beneden scrollen) kunt zien, zie je bij de 2e gen iPod touch een Homescreen Wallpaper.

Tot zover ik weet heeft de iPod touch 2e gen geen wallpaper.

Is dit anders in iOS 4.2?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik had vanaf het eerste begin (nu bijna 2 jaar geleden) al een achtergrond. Nu heb ik al een tijdje de achtergrond die je hierboven ook ziet. Dat is ook zo bij iOS 4.2

Bijdrager
    acvz

Vreemd ik heb in de twee jaar dat ik een iPod Touch 2g heb nog nooit een wallpaper gehad.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik had die iPod danser steeds………

Geblokkeerd
    Anoniem

WTF! Hansi whats wrong with u??

Bijdrager
    BasiX

Gewoon een slordigheidje. Op de screenshots is ook een FaceTime app te zien terwijl alleen de 4th gen iPod touch die heeft.

@Hansi2124

Op oudere toestellen was het alleen mogelijk met een jailbreak.

Bijdrager
    Hansi2124

Zeg maar jij hoor;-)

Blijkbaar heb ik mij vergist….. Mijn achtergrond bij de apps is zwart, maar ik ben in de war met de achtergrond die ik heb als ik de iPod heb gelocked.
    Sorry :sealed:

Geblokkeerd
    Anoniem

HAHAH fail ik dacht al heb ik een jaar met een ipod rondgelopen waar ik meer uit kon halen!

Bijdrager
    Maverick9898
    Usain op 23 november 2010

HAHAH fail ik dacht al heb ik een jaar met een ipod rondgelopen waar ik meer uit kon halen!

Met een JB had het wel gekund:p.

Bijdrager
    iCreatedTech

Apple wordt steeds slordiger met foto’s!

Bijdrager
    youp

op de ipod 2g kan het ook, alleen dan heb je de 32 of 64 gig versie nodig.

Bijdrager
    iCreatedTech

@youp er bestaat geen 64GB iPod touch 2G
    Er bestaat wel een 32GB iPod touch 2G maar die ondersteunt ook geen Homescreen Wallpapers

De 32- en 64GB iPod touch 3G ondersteunt wel Homescreen Wallpapers want deze heeft meer RAM en een iets snellere processor.
    De 8GB iPod touch 3G is eigelijk een iPod touch 2G maar dan met een nieuwe bootrom.

Bijdrager
    pim939

ik had het ook ik dacht nu kan ik een achtergrond maar het kon niet toen ik ios 4.2 had! een vriend van mij kon het wel we snappen het nog steeds niet

Bijdrager
    iCreatedTech

Het is inmiddels aangepast!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.