18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    madcat

Homepod mini kopen

Hoe kan ik het beste aan een homepod mini komen?

Moet ik serieus naar en duitse apple store gaan om hem daar te fysiek te kopen of kan ik dat ook online kopen en laten shippen?

Hoe hebben jullie dat gedaan voor de producten die enkel in duitsland beschikbaar zijn?

Bijdrager
    Hyrax

Je hebt deze opties:

A) Je gaat naar de Apple Store in Duitsland

B) Je gebruikt een verzend-service die als tussenpersoon fungeert om het in de Duitse Apple Online Store te kopen om vervolgens te verzenden

C) Je gebruikt een kennis/vriend die in Duitsland woont, of zoekt iemand online die dat wil (maar goed, risico)

Bijdrager
    madcat

Ah je kan dus niet op de duitse online store of via amazon.de het kopen met een nederlands adres

Bijdrager
    KarelWillem

Via de Duitse Apple store met een Nederlands adres: nee.

Bij Amazon.de: nee (zie jij hem staan daar??)

Dagje naar CentrO in Oberhausen (mogen we Duitsland nog in/uit? .:) )

Bijdrager
    madcat

Heeft Kleef of iets anders in de buurt van nijmegen nog een apple winkel?

Bijdrager
    KarelWillem

Nope.

Je kan eventueel nog informeren bij Real of Galeria.

Let er b.t.w. wel op dat hij pas vanaf 16 november echt fysiek te koop is in Duitsland.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    gipsman

Je kan online kopen via gravis.de. Heb ik gedaan voor de huidige homepods. Werkt vlot, verzending was €14 ( naar België). Maar die nieuwe mini is nog niet beschikbaar denk ik.

Bijdrager
    KarelWillem

Let er b.t.w. wel op dat hij pas vanaf 16 november echt fysiek te koop is in Duitsland.

;) Bestellen kan 10 dagen eerder.

Bijdrager
    madcat

<p class=”cite”>gipsman op 27 oktober 2020 om 14:20</p>
    Je kan online kopen via gravis.de. Heb ik gedaan voor de huidige homepods. Werkt vlot, verzending was €14 ( naar België). Maar die nieuwe mini is nog niet beschikbaar denk ik.

Ah super!

ziet er naar uit dat je het kan laten verzenden naar Nederland voor 15 euro

https://www.gravis.de/Katalog/Apple-Produkte/Apple-HomePod/Apple-HomePod-mini-Lautsprecher-weiss/p/140828

Bijdrager
    RW076

Wees verstandig en ga niet naar Duitsland in deze tijd.

Bijdrager
    Matador

<p class=”cite”>RW076 op 27 oktober 2020 om 16:10</p>
    Wees verstandig en ga niet naar Duitsland in deze tijd.

Wees verstandig en ga nooit naar Duitsland.

Bijdrager
    gipsman

Waarom niet naar Duitsland? De oorlog is voorbij en Duitsland is nu wel ok hoor! Corona, dat snap ik, maar voor de rest is het een land als een ander en de mensen zijn heel vriendelijk.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik denk dat @Matador trachtte een grapje te maken 😉

Bijdrager
    Hyrax

<p class=”cite”>gipsman op 27 oktober 2020 om 16:22</p>
    Waarom niet naar Duitsland? De oorlog is voorbij en Duitsland is nu wel ok hoor! Corona, dat snap ik, maar voor de rest is het een land als een ander en de mensen zijn heel vriendelijk.

Shit… de oorlog is voorbij!? Dan kom ik nu uit mn schuilkelder want hier vertoef ik al jaaaaaaren

Bijdrager
    KarelWillem

Nee! Gewoon lekker blijven zitten waar je zit, dat is in deze tijd een stuk veiliger.

Bijdrager
    RW076

<p class=”cite”>Hyrax op 28 oktober 2020 om 10:47</p>

<p class=”cite”>gipsman op 27 oktober 2020 om 16:22</p>

Shit… de oorlog is voorbij!? Dan kom ik nu uit mn schuilkelder want hier vertoef ik al jaaaaaaren

De zolder is bij een bepaald publiek erg populair, mocht je de eenzaamheid dus missen en iets hippers willen….

Sleutelbeheerder
    Night

Bijdrager
    gipsman

OK, back to topic.

De mini zal snel tijdelijk niet beschikbaar zijn, anders dan de grote homepod dus. Dit vanwege  de prijs natuurlijk, de mindere audiokwaliteit speelt daarbij geen rol, al moeten we afwachten of het niet toch een super klinkend speakertje is. Als je de mini snel wil hebben, zet je dan op de mailing list van bv. gravis.de voor melding beschikbaarheid.

En opgelet, heel Nederland en BE hebben hun schuilkelders verlaten en gaan bestelllen in Deutschland. ( off topic!)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.