4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    App69

Homekit en Philips Hue probleem.

Na installatie en configuratie blijf ik een probleem ondervinden met homekit. Ik kan namelijk geen automatisering toevoegen.
    Al contact opgenomen met Apple die stuurden me naar Philips en Philips stuurt me naar Apple.
    Ik weet ook niet hoe ik hier een screenshot moet plaatsen.
    Het gaat dus om deze homekit app. Automatisering toevoegen.
    Ik kan deze niet selecteren.

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden geleden door  App69.

Bijdrager
    Alex

Hallo,

De automatisering op basis van een tijdstip kan je, volgens jouw screenshot, selecteren. De andere opties gebruik ik niet, maar ben je wel ingelogd met jouw Apple id?

Bijdrager
    Rap69

Hallo,

Je moet bij instellingen er wel voor zorgen dat je Locatievoorziening aan hebt staan (volgens je screenshot staat het niet aan), en dat de App Woning gebruik mag maken van “deel mijn locatie”

Let op “Homekit” heet in locatievoorzieningen “Woning” en staat dus helemaal onderaan het lijstje.

Gr.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door  Rap69.

Bijdrager
    polimo

Ben het volledig eens met Rap69. Personen gerelateerde automatiseringen zijn “uitgegrijsd” omdat ze geen gebruik kunnen maken van Locatievoorziening; aanzetten is de boodschap. De sensor gerelateerde automatisering is uitgegrijsd omdat er denkelijk nog geen enkele sensor in uw configuratie voorkomt.  Succes gewenst!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.