14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Mona

Homebutton naar de knoppen?

Sinds een tijdje begint de homebutton op mijn iPhone 4 slechter te reageren! Moet steeds vaker enkele keren drukken alvorens het apparaat reageert. Wellicht zit er vuil rond de button of is ‘ie echt naar de knoppen en hoe zit het dan met garanties e.d. Iemand enig idee?

Bijdrager
    MrTeal

Hebben meer mensen last van, bij ons thuis in ieder geval al 2 die met hetzelfde probleem zitten..
    Schijnt een bug te zijn in iOS 4. Dus nu maar hopen dat die gefixt wordt in iOS5;)

Bijdrager
    Mona

Joh, dat zou ‘mooi’ zijn, ben benieuwd. Bedankt!

Bijdrager
    milann

Is het een bug? Dacht dat het hardwarematig zou zijn. Heb er zelf ook last van geregeld.

Bijdrager
    hifi

Is idd een bug:) Zeker je toestel niet aanbieden ter reparatie als ie het wel doet maar af en toe niet reageert. Heb het ook op mijn 3GS na ios update. Zou moeten gefixed worden in de nieuwe iOS 5. Toestel aanbieden ter reparatie krijg je geen nieuwe maar zo een refurb en dat is in mijn ogen minder waard dan de volle pot die je voor je toestel betaald hebt.

Bijdrager
    Ostinato

Goeie woordspeling in de titel:smile:

Bijdrager
    Nickalicious

Ik dacht serieus dat dit een hardware probleem was! Als dit een software probleem is ben ik alleen maar blij:-)

Bijdrager
    Webbiker

Mijn oude iPhone 3G heeft er ook last van, maar ik weet zeker dat het ligt aan het zand uit Terschelling dat nu onder mijn home-knop zit… :angry:

Bijdrager
    wimbers

is een hardwareprobleem.
    ik heb dit ook bij mijn iphone 4 en mijn vrouw niet, die homebutton voelt ook veel directer aan.
    vergelijk het met hoe hij aanvoelt op een adnere en je weet hoe het er voor staat.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik dacht ook niet dat het een bug is. Ik heb een 3G en hoewel ik er geen echt probleem mee heb, komt het ook bij mij een héél enkele keer voor (1 op 50 of zo) dat de knop een tweede keer moet worden ingedrukt.
    Het lijkt dus eerder een kwestie van een slecht contact want het is namelijk steeds de zelfde code die uitgevoerd wordt en was het een bug dan zou ik er volgens mij veel vaker last van moeten hebben.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Hardware probleem inderdaad. Die van mij heeft het ook, heel hard drukken lijkt het verschil te maken.
    Wordt ook ter reparatie aangeboden.

Bijdrager
    stavos

Mijn iPhone 4 heeft er last van gehad bij een nieuwe update van het iOS (beta’s van iOS5). De eerste paar dagen na de update weigert de home button, maar daarna is alles weer normaal. Lijkt me dus geen hardware probleem. Maar software matig veranderd er tussentijds maar weinig, dus het is een beetje een vreemde bug.

Bijdrager
    lucschram

Haha, leuke titel: Homebutton naar de knoppen?

Bijdrager
    Vax

Mijn iPhone 4 had hier ook last van, en was hierdoor totaal onbruikbaar. Het begon met af en toe weigeren, maar op een gegeven moment reageerde hij helemaal niet meer.

Ik heb hem ter reparatie aangeboden bij T-Mobile (de leverancier) en 2 weken later is er een compleet nieuw toestel afgeleverd. Er zat een briefje bij dat de klacht is geconstateerd, en dat ze daarom het toestel vervangen hebben.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.