7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ilka

Hoezo afspeellijst bevat teveel nummers? (branden)

Begrijp er niets van:

Ik wil een cd branden, alle instellingen bij “GEAVANCEERD” staan goed, maar ik krijg steeds de melding “Deze afspeellijst bevat teveel nummers” terwijl de tijd 1minuut 18 sec is. Geen pauzes er tussen. Zelfs al haal ik 6 nummers weg, dan krijg ik nog steeds deze melding. Ook heb ik gewoon de juiste lege cd erin.

Zou het kunnen liggen aan het feit dat het Limewire nummers en eigen collectie is (lijkt me vreemd, ik heb dit nog niet eerder gehad!)
    Laatste versie iTunes, dus….HELLUP !!!!:x

Bijdrager
    Esquare

Eén draadje over dit onderwerp lijkt me wel genoeg. Ik begrijp dat je een antwoord wilt op je vraag, maar hier wek je alleen ergernis mee op.

Bijdrager
    ilka

sorry, was zeker niet mijn bedoeling je te ergeren, dit ging per ongeluk

Bijdrager
    MacAanZee

Hallo….nieuwe leden niet meteen zo afzijken hoor…..
    Vaak zijn dingen via het zoekprogramma ook niet makkelijk te vinden. Krijg je 1000 resultaten die het allemaal net niet zijn

Bijdrager
    jspr
    ”MacAanZee”

Vaak zijn dingen via het zoekprogramma ook niet makkelijk te vinden. Krijg je 1000 resultaten die het allemaal net niet zijn

Zij heeft net vandaag een soortgelijk topic geopend;)

Bijdrager
    Esquare
    ”MacAanZee”

Ook oude leden niet meteen zo afzeiken en eerst even op het linkje klikken dat in mijn reactie staat. Ik mag toch hopen dat Ilka voor het vinden van zijn eigen topic van drie uur geleden de zoekfunctie niet nodig heeft!:wink:

Bijdrager
    ilka

“haar” eigen topic in dit geval. Hoe dan ook, ik kom er nog steeds niet uit. Maar bedankt in ieder geval.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.