20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    xhdmix

Hoeveel zou het me kosten om 8 gb ram in mijn macbook pro te steken?

Ik heb er nu al 4 GB inzitten, en ik zou het er ook zelf instoppen

Bijdrager
    Godfather

tussen de 50 en de 100 euro.

Bijdrager
    xhdmix

Bedankt voor de reactie dat valt heel goed mee, kan ik dat in iedere pc winkel vinden of ga ik beter naar een erkende apple verdeler?

Bijdrager
    Godfather

Je kunt het bij menig PC winkel vinden maar ik zelf zou altijd een APR verkiezen boven een PC zaak.

Bijdrager
    jobz

Geheigen is bij Apple is duurder dan bij anderen…

Kijk anders eens in de zoekfunctie..;-) veel topics over….

Macs en Ram, veel gestelde vragen…

Macbook Pro; 4 of 8gb werkgeheugen?

Bijdrager
    xhdmix

Ok bedankt voor je reactie Godfather en ik ga de links eens doorlezen jobz:)

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb vandaag ook RAM besteld voor mijn iMac en mijn MacBook Pro via Mail-a-Mac

Een module kost voor jouw MacBook kost er € 26,95 en als je in NL woont betaal je zelfs geen verzendkosten.

Noot: Ik heb 16 GB ram gekocht voor € 112,- + verzending naar België

Bijdrager
    joeperrr

http://www.alternate.nl/html/product/G.Skill/8_GB_DDR3-1066_Kit/251634/?tk=12&lk=3098
    Deze is 50 euro, ik heb het ook via alternate gedaan (bovenstaande product). Je moet gewoon zeker weten dat de snelheid (1066 MHz of 1333 MHz) klopt. Dit kun je zien bij ‘over deze mac’.

Het vervangen is super makkelijk en ik kan het iedereen aanraden. Ik zou niet voor een APR gaan omdat je hierbij echt te veel betaald. Op youtube staan genoeg videotutorials over het vervangen.

Bijdrager
    xhdmix

Bijdrager
    RobApple

Type: PC3-10600 DDR3 1333MHz SO-DIMM 204-pin

Samsung® Factory Original – A-kwaliteit/beste kwaliteit – Apple installeert o.a. Samsung geheugen

SA10600-1333/SO-DIMM/16GB/4x4GB € 109,95 (€.. 92,39 excl. B.T.W.) + € 3,50 = € 113,45.

Type geheugen: PC3-8500 DDR3 SDRAM 1066MHz SO-DIMM 204-pin

Prima B-kwaliteit:

AS8500-1066/SO-DIMM/16GB/4x4GB € 89,95 + portokosten.

Bijdrager
    Daantsjie
    Niiiiiickk op 06 augustus 2012

Ik heb vandaag ook RAM besteld voor mijn iMac en mijn MacBook Pro via Mail-a-Mac

Een module kost voor jouw MacBook kost er € 26,95 en als je in NL woont betaal je zelfs geen verzendkosten.

Noot: Ik heb 16 GB ram gekocht voor € 112,- + verzending naar BelgiëAls je ze binnen hebt en die geheugenmodules hebt geinstalleerd, wil ik je ervaring daarvan wel lezen, want ik zie dat ze goedkoper zijn dan bij de Kingston-shop zelf

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat zal ik zeker doen, normaal krijg ik ze morgen of overmorgen op de deurmat.

Bijdrager
    Shmoo

Samsung® Factory Original – A-kwaliteit/beste kwaliteit – Apple installeert o.a. Samsung geheugen

Zeker weten?

Ik dacht dat Apple altijd gebruik maakte van Kingston.

Bijdrager
    computer space

43€. Dat kost een reepje Corsair Mac ram op dit moment.

Bijdrager
    computer space
    Shmoo op 07 augustus 2012

Ik dacht dat Apple altijd gebruik maakte van Kingston.

Apple stopt Hynix RAM in de computers.

Bijdrager
    Soulshaker

Of samsung

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    xhdmix op 06 augustus 2012

kan ik dat in iedere pc winkel vinden of ga ik beter naar een erkende apple verdeler?

Beide kunnen, maar ik gok dat je goedkoper uit bent als je naar een PC-onderdelenwinkel gaat en zegt dat je geheugen voor een MacBook Pro van jouw model wilt hebben. Alleen maar om “PC3-10600 DDR3 1333MHz SO-DIMM 204-pin” vragen levert waarschijnlijk geheugen op dat misschien niet 100% werkt in een MacBook, dus de computer erbij vermelden is geen slecht idee.

Bijdrager
    Soulshaker

Neem KTA geheugen van kingston .
    Zeer goed geheugen , en kan je bij elke PC boer kopen

http://tweakers.net/pricewatch/302124/kingston-kta-mb1333k2-8g.html#tab:prices

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Onlangs nog 8 gig gekocht bij Macstuff. Was iets van €60 met verzendkosten.

Service is er prima. De eerste twee bankjes bleken defect te zijn (kan natuurlijk overal gebeuren), zonder problemen teruggenomen en twee dagen later twee nieuwe op de deurmat.

Bijdrager
    RobApple

@Shmoo
    Apple installeert af fabriek en verkoopt uitsluitend Factory Original geheugen, A-kwaliteit/beste kwaliteit.
    Merken: Samsung, Hynix of Nanya.

Geen B-kwaliteit, zoals Kingston, Corsair etc.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.