8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Raffie

Hoeveel kaarte in mail

hallo allemaal,

Wij hebben een reisburo en ik ben eigenlijk op zoek naar een goed adreboek voor al onze adressen, “adresboek” op mijn Macbook pro is eigenlijk perfect, dan heb ik alle e-mailadressen en tel.nrs bij elkaar op mijn iphone, ipad en mac.

Alleen weet iemand hoeveel adressen ik kwijt kan in dit adresboek ?

Of misschien heeft iemand een betere tip ?
    Ik moet ten alle tijde bij deze gegevens kunnen.

Raffie
    Cordes Travel

Bijdrager
    Raffie

Hai,

Bedankt, ik zoek nooit op “engels”.
    De 1e link is van 2006, wellicht dat er iets veranderd was, de 2e link was 4500 adreskaarten en de 3e lin k gaf alleen dezelfde vraag en geen antwoord.

Dus ik kan er van uitgaan dat er geen nederlander is die misschien het antwoord op mijn vraag weet ?

groetjes raffie

Bijdrager
    KarelWillem

The data store is backed by Core Data (in SQLite form), so an essentially unlimited number of contacts can be stored.

Volgens deze meneer zo ongeveer ongelimiteerd.

Raffie op 02 augustus 2011

…Bedankt, ik zoek nooit op “engels”….

Maar Nederlands is ook niet je moerstaal denk ik?

Bijdrager
    stavos

Misschien moet je toch eens met Engelse zoektermen gaan werken, aangezien een groot deel (misschien wel het grootste deel) van het internet in het Engels is. Daarbij, Apple is een Amerikaans bedrijf, dus alle informatie is ook als eerste in het Engels beschikbaar. En met jouw internationale achtergrond moet het toch geen probleem zijn lijkt me.

Over hoeveel adressen heb je het eigenlijk? Ga je echt de 4500 halen? (succes met invoeren!) Als je daar onder zit, zou ik me al helemaal geen zorgen maken en gewoon gebruik gaan maken van Adresboek.

Bijdrager
    SunKeeper
    stavos op 03 augustus 2011

Ga je echt de 4500 halen? (succes met invoeren!)

En vergeet je backup niet. Persoonlijk zou ik er ook niet zomaar 1 backup van maken, maar op iedere schijf die ik zou hebben een kopietje.:wink:

Bijdrager
    stavos

LOL!:grin:
    “Yes! Nog 2 kaartjes toevoegen en alle 4.476 contacten staan in mijn computer*
    Crash!
    “WHUT?”

Bijdrager
    Raffie

:wink: jullie hebben gelijk, ik zoe te vaak op nederlands, zal eens vaker engels zoeken.

wij hebben idd heel vee adressen en nu met de Ipad en Iphone is het makkelijk alles bij de hand te hebben, even synchroniseren en klaar is kee…ehh Raffie.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.