30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 81)
  • Q:
    Bijdrager
    Applebvv

Hoesjes iPhone 5

Zijn er al hoesjes voor de iPhone 5 te bestellen?
    Ik wil namelijk een hardcase hoesje kopen voor de iPhone 5.
    Weet iemand een goede site? Ik heb al gegoogled, maar kwam alleen maar bij amerikaanse sites uit.

Bijdrager
    CorMac

Idem hier. Het enige wat ik gevonden heb was een bumper. Wel via een nederlandse site.
    Maar ik wacht nog even tot er wat meer aanbod is. Zolang maar voorzichtig zijn:)

Bijdrager
    marcelleke

appelhoes.nl

Bijdrager
    CorMac

Bedankt marcelleke.

Bijdrager
    marcelleke

Geen probleem.

Heb daar reeds heel wat besteld. Altijd stipt en correct.
    Opgelet! Niet verwarren met applehoes.nl. Gisteren die full body screenprotector voor de 5 besteld.
    Zou het zonde vinden zo’n mooi toestel te verstoppen :sarcastic:

Bijdrager
    CorMac

Moest je bericht toch 2 keer lezen eer ik zag dat het 2 verschillende sites waren:)
    Ik denk dak ik die ook ga kopen en een bumper, zodra er eentje is die ik mooi vind. En dan in een leren etui stoppen ofzo.

Bijdrager
    cardwizard

Ik heb bij appelhoes een switcheasy nude besteld voor mijn iPhone 5 , liefst gebruik ik mijn iPhone zonder iets er om (zonde) maar ik lees erg veel verhalen over het krassen dat ik het nog niet aandurf niks te gebruiken

Bijdrager
    Mr.White

Speck heeft wel iphone5 hoesjes maar heb ze in nederland nog niet gezien.

Bijdrager
    jesper211232
    Bijdrager
    MBPuser

:thumbsup: Gelijk maar ff 2 hoesjes besteld, klasse jetser90210

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Of je rekt je oude iPone 4(S) hoesje een stukje uit!;)

Bijdrager
    jesper211232

graag gedaan,

het duurt wel 2-6 weken voordat ze er zijn op dealexreme kan je zo ook wel bestellen volgens mij.

Bijdrager
    Mr.White

Ik heb in het verleden hoesjes bestel bij dealextreme maar de kwaliteit was erg slecht. You get what you pay for.

Bijdrager
    Mr.White

Hier een link voor de speck hoesjes, helaas alleen nog in the US te bestellen.

http://m.speckproducts.com/iphone-case/iphone-5-cases.html

Ik hoop dat de distributeur micromedia en of apple zelf snel de hoesjes naar Nederland zal halen.

Bijdrager
    Tikki

Ik heb deze gisteren besteld, zojuist bezorgd. Krijg m’n iPhone pas volgende week:(

http://www.mobilefun.nl/36264-otterbox-commuter-voor-iphone-5—night-sky.htm

Bijdrager
    sjorshendriks

Ik heb gisteren een bumper en een aluminium case hier besteld: http://phone-gadgets.com/iphones/iphone-5/
    Hopelijk komen ze vandaag of morgen binnen en dan kan ik vrijdag mijn nieuwe iPhone bij T-Mobile ophalen!

Bijdrager
    MacAnarie

Valt mij op dat er uitzonderlijk weinig verkrijgbaar is. Iemand ervaring met ZAGG screenprotectors?

Bijdrager
    umbriel

Heb gezien dat iHoesjes behoorlijk wat hoesjes heeft.

Bijdrager
    Mr.White

Ik heb nu een speck pixel hd hoes besteld bij informatique. Nu maar wachten waneer de levering zal plaats vinden.

Bijdrager
    Thomas18NL

Ik ben maar gewoon langst de mediamarkt gegaan. Daar hadden ze wel meer dan 20 soorten hoesjes voor de 5.

Heb een mooie uitgekozen =)

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik gebruik het liefst mijn iPhone zonder hoesje, daar is die veel te mooi voor. Ja, hij kan beschadigen, maar mijn iPhone heeft nog geen beschadiging opgelopen. Het hoesje kan ook beschadigen, doe daar dan ook weer een hoesje omheen, en daar ook weer, en daaromheen ook…. :sarcastic:

Bijdrager
    Thomas18NL

Ik ook, hierom heb ik een minimalistisch hoesje gekocht. Het lijkt net alsof hij erom hoort:)

Bijdrager
    CorMac

Ben gisteren ook eens naar de Mediamarkt geweest maar veel kueze hadden ze niet. Eerst gevraagd op de Apple afdeling:”nee, die hebben wij nog niet” toen ben ik gaan vragen bij de afdeling waar de muziekspelers lagen omdat ik daar hoesjes zag liggen, weeral hetzelfde:”nee hebben we niet” Toen zag ik bij de gsm afdeling ook hoesjes, dus even gevraagd:”nee, hebben we niet” En na even kijken zag ik er toch een paar hangen. Allemaal van Muvit. Dikke rubberen case van 1,2 dik in zacht siliconen en de andere in wat harder spul. Dan nog een zwart lederen flipcase en een doorzichtige backcase met zwarte rand of grijsachtige rand. Leek me allemaal niks! Nu had ik een paar dagen terug de nieuwe van Desmay gezien van slechts 0,35 mm dik. Die leek me wel wat, maar scheurt zo’n ding niet supersnel? Ik heb gisteren voor nu voorlopig een iPouch van Moshi gekocht, en denk dat ik gewoon een anti glare screen protector op de voorkant plak en mss rondom en de achterkant. Maar geen hard of softcase rond doe.

Bijdrager
    naudverver

spam

Bijdrager
    segher

@naudverver, bedankt dat je hiervoor helemaal een account hebt aangemaakt. spam dus……

Bijdrager
    naudverver

@segher hoezo spam?

Bijdrager
    jobz

als in (ongewenste) reclame voor je eigen bedrijfje in Elst.:-)

Bijdrager
    SanderApple

Ik zie deze wel zitten, krijg er ook nog screenprotectors enzo bij:

klik!

Bijdrager
    elwizzy

Iemand ervaring met de BodyGuardz iPhone 5 Full Body?
    Ik zou deze willen bestellen omdat de iPhone dan zichtbaar blijft.

Is deze protector een beetje goed?

Bedankt

Inactief
    Anoniem

Ebay.be of ebay.nl

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 81)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.