30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 125)
  • Q:
    Bijdrager
    wietje

Hoesjes iPhone 4S

Hallo,
    ik heb gezien dar de iPhone 4S een paar wijzigingen heeft gekregen in het design.
    De knoppen zijn wat verplaatst.

Welke hoesjes zijn nu beschikbaar en passen volledig op de iPhone 4S?

Mijn interesse was een Mophie juice pack plus blauw of een iPhone bumper van Apple.
    Maakt dit uw iPhone niet veel dikker?
    Past dit hoesje op de iPhone 4S?

Waarop moet ik letten als ik een hoesje wil kopen voor de iPhone 4S?

Bijdrager
    Yggdrasil

Wietje gaat weer lopen posten hoor!:razz:

Op je laatste vraag: Tja, dat het past omheen je iPhone zeker?
    Je andere vragen: Kijk eens op de productsites, wellicht vind je daar meer info omtrent het hoesje…

Bijdrager
    wietje

ik zou graag een bumper hoes willen kopen en een beschermlaag voor vooraan en achteraan.

volgens de site passen die hoezen van apple op de iPhone 4s maar als je dan verder leest dan staat er “past alleen maar op de iPhone 4”

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik denk dat je gewoon even wacht tot hij in volle verkoop is. Op die manier ben je zeker dat de bumper past. Ik ben ook van plan van de 4S gewoon in een hippe kous te stoppen tot de BookBook case voor iPhone is aangepast aan de 4S.

Bijdrager
    wietje

als ik bel naar apple België om te vragen of de bumper pas op de iPhone 4s. zouden die dat weten?

Bijdrager
    Yggdrasil

Wellicht wel.;)

Bijdrager
    bjorngra

Deze is wel mooi strak: SwitchEasy Nude
    Maar wat vreemd is dat ze voor de 4 en 4S geschikt zijn. Terwijl de knoppen aan de zijkant toch iets verschillen van positie.

Bijdrager
    wietje

ja dat heb ook al op gemerkt er zijn veel hoezen die zowel voor de iPhone 4s en iPhone 4 passen terwijl de knoppen wat verschoven zijn.

link werkt niet.

Bijdrager
    CMD-Z

link werkt best, gewoon de http die er dubbel in staat eraf halen.

misschien is het idd slim om eerst even de telefoon af te wachten voordat je hoesjes bestelt!

schijnt dat de knopjes wat verschoven zijn, afhankelijk of je het verizon/at&t model hebt in de USA.

Nou geldt dit natuurlijk niet voor ons, dus ik weet niet hoe het precies voor de europese batch geldt

Bijdrager
    bjorngra

Link aangepast. Sorry.

Bijdrager
    wietje

zeer mooie hoes ik denk dat ik die ga kopen met een Power Support HD-anti-reflectiefilmset. is die zwarte nu doorzichtig zoals de afbeelding en gaat die passen op de iPhone 4S? het staat er wel bij maar ja.

Bijdrager
    bjorngra

De Ultra Clear bij de witte iPhone is volgens mij helemaal transparant. Een vriend van me heeft de Ultra Black.

Bijdrager
    wietje

zijn dit degelijke hoesjes en is de ultra black ook nu transparant?
    Gaat hij ook passen op de iPhone 4S.

Bijdrager
    iCom
    Niiiiiickk op 22 oktober 2011

Ik denk dat je gewoon even wacht tot hij in volle verkoop is. Op die manier ben je zeker dat de bumper past. Ik ben ook van plan van de 4S gewoon in een hippe kous te stoppen tot de BookBook case voor iPhone is aangepast aan de 4S.

Daarom zou de BookBook case moeten worden aangepast? Die case is gewoon open langs de zijkant dus moet er helemaal niks aan worden veranderd.

Waar ga jij hem trouwens bestellen?

Bijdrager
    Yggdrasil

Die case is toch niet open langs de zijkant?:wink: Je schuift de iPhone er langs de bovenkant in, maar aan de zijkant zijn twee uitsparingen, één voor de volumeknoppen en ééntje voor de trilknop. Volgens bepaalde websites heeft de 4S een kleine metamorfose ondergaan aan de zijkant en zijn de knoppen ietwat verschoven, vandaar mijn overpeinzingen! ^^

Ik heb gezien dat ze de BookBook enkel verkopen in NL (iphonehoes.nl) wellicht dat ik hem daar bestel. Dan moet ik wel 10 euro verzending betalen. Had ik maar een vriend/vriendin in Nederland die me uit de brand kon helpen. Ik betaal anders 69 euro ipv 59… :ftim:

Bijdrager
    iCom

Check je PB’s trouwens:wink:

De uitsparing aan de zijkant is groot genoeg denk’k. En op de site zelf geven ze aan dat hij ook bruikbaar is voor de 4S.

Bijdrager
    Yggdrasil

Heb ‘m net gelezen!:wink:

Bijdrager
    wietje

wat zijn de PB’s?

Bijdrager
    Yggdrasil

PB’s = Privé berichten of nog: De berichten die je elkaar kunt sturen op OMT zonder dat anderen die kunnen lezen.

Bijdrager
    wietje

heb nog een vraagje over die Power Support HD-anti-reflectiefilmset. ik heb nu zo’n anti-reflectie filmset van belkin maar daarop zie je zo spikkels (pixels). Is dit ook bij de Power Support HD-anti-reflectiefilmset?

Bijdrager
    Stirf

Wietje,

Kan je niet centraal, dus 1 topic, je vragen stellen? Het wordt een beetje onoverzichtelijk.

Bijdrager
    Yggdrasil

Spikkels? Bedoel je geen luchtblaasjes?;)

Een vriend van mij heeft de Power Support voor zijn iPod touch (4e gen) en die heeft geen last van blaasjes.

Bijdrager
    wietje

nee geen blaasjes. omdat het anti-reflectie is zie je de pixels van van de ipod touch. Ik vroeg mij af of het ook zo was bij de Power Support HD-anti-reflectiefilmset

Bijdrager
    IBram15

Ik heb wel gelezen dat de kwaliteit van het scherm achteruit gaat. Ik ga denk ik ook voor de Power Support, maar dan de clear versie.
    Ik denk niet dat je de pixels kan zien, maar je scherm zal minder scherp zijn denk ik.

Bijdrager
    wietje

ja dat het minder scherp is is normaal. maar ze zeggen wel dat het verlies van de Power Support clear versie minimaal is. waar ga jij die kopen?

Bijdrager
    IBram15

Ik weet nog niet waar ik ‘m koop. Waarschijnlijk gewoon op amazon.fr ofzo.

Bijdrager
    wietje

a oké cv want ik zou graag de Power Support HD-anti-reflectiefilmset willen kopen maar dan wil ik zeker weten dat je geen pixels zie.

Bijdrager
    wietje

heeft er niemand hier ervaring mee?

Bijdrager
    Froggle

Om even in te gaan op Niiiiiickk z’n BookBook. Ik heb die afgelopen vrijdag besteld voor m’n 4S (die waarschijnlijk a.s. vrijdag binnen gaat komen). Ik heb gezien dat alleen de muteknop een paar milimeter is verplaatst, dus dat moet geen ramp zijn. Dinsdag zal die BookBook van mij wel binnenkomen. Dan is het alleen nog wachten op m’n 4S.

Bijdrager
    Yggdrasil

Bedankt Froggle! Laat me weten of het hoesje wel degelijk past, als je wilt.

Ik heb voorlopig een 4S gereserveerd bij een Media Markt in de buurt. Morgen ook even langs Fnac in Gent om te kijken of zij aan bestellingen doen (zoals vorig jaar met de 4). Als de BookBook past om een 4S bestel ik er ook eentje.:)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 125)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.