7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jack1

hoesje voor iPod touch

Hallo,

Wie kan mij adviseren, welk hoesje aan te schaffen voor een iPod touch die ik voor mijn dochter heb gekocht.
    ik zat zelf te denken aan een siliconen cover ivm vallen e.d. of is dat niet echt handig

graag jullie bevindingen.

Bijdrager
    Thoomas

Zelf heb ik ooit een siliconencover gehad, weliswaar voor de iPhone i.p.v. een iPod touch. Maar elk siliconenhoesje kan ik afraden, je kan hem zo voor geen meter meer in en uit je broekzak doen. Gaat hartstikke stroef. Zelf heb ik een leren hoesje (deze), die niet om de iPhone heen zit, het is gewoon een soort zakje. Werkt perfect. Ook heb ik een iPod sock gehad, werkte ook prima, maar is net iets te groot voor een iPhone (3G), iPod touch werkt wel prima, omdat deze een stuk dunner is.

Bijdrager
    Jack1

Hey bedankt voor de snelle reacties,

liet de iPod sok zien aan m’n dochter, en hoef dus niet verder te kijken, de keus is gemaakt.

Bijdrager
    Thoomas

Mocht je geld willen besparen kan je hier namaak iPod sokken kopen:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.568
    Zelf heb ik zowel het origineel als de namaak in mijn handen gehad. Kwaliteit is redelijk hetzelfde (het voelt in ieder geval hetzelfde aan), het Apple logo’tje en de “iPod” tekst iets wel af van het origineel.

EDIT: ik heb je een privé-bericht gestuurd.

Bijdrager
    Jack1

Eeh…. misschien een domme vraag, maar hoe moet ik dit topic als opgelost markeren?

Bijdrager
    Hansi2124

Ga naar je eerste post en klik op je avatar op Bewerk. Onderaan die pagina kan je dan behalve die post ook het onderwerp aanpassen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.