25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    tarun

Hoesje voor iPod Touch 4G

Zijn er al hoesjes voor de iPod Touch 4G? Ik zoek een dun hoesje, misschien zelfs iets als de Bumper die voor de iPhone beschikbaar is.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb ze helaas nog niet.

Even geduld.:lol:

Bijdrager
    PowerMacje
    Bijdrager
    KarelWillem
    PowerMacje op 11 september 2010

Zijn in aantocht: ….

Ja? Zou het?:wink:

Bijdrager
    Gilles_massin

hier ook nog een paar:)

Bijdrager
    KarelWillem

Allemaal pre-orders. Nergens wat te koop dus.

Bijdrager
    Gilles_massin

tja, was het enige dat ik vond.:)

Bijdrager
    Gilles_massin

ik weet niet of deze al dan niet meteen te verkrijgen zijn

Bijdrager
    KarelWillem

…levertijd nog niet bekend…

Enzovoorts. Sites staan er vol mee, maar leveren doet niemand nog.

Bijdrager
    tarun

Dat schiet lekker op. Straks zitten de eerste krassen er al op omdat de hoesjes er nog niet zijn. Dat spul van MacAlly (en deze) ziet er goed uit!

Bijdrager
    Japsuh

Het is een gebruiksvoorwerp, krasjes zullen er toch wel komen. Ik heb een iPod touch 2G en deze heeft alleen krassen op de achterkant. Op het scherm zitten er (ondanks het vallen op het asfalt, met het scherm naar de grond) geen krassen.

En wat ik ook nooit snap: als je de achterkant wil beschermen door er een hoesje over te doen, waarom bescherm je die dan eigenlijk? Je ziet de achterkant nooit!

Bijdrager
    Devastation

@Tarun,
    Haha, doe normaal man een paar krassen is toch niet erg, anders kan je hem net zogoed in de kast leggen en niet gebruiken.

Bijdrager
    syltheboy

Dan kun je hem net zo goed niet kopen. Zo bespaar je geld en hoef je ook niet bang te zijn dat er krassen op komen.:wink:

Bijdrager
    Maverick9898

Het is lullig maar logisch. Niet alles lekt uit natuurlijk;). Het is vooral lullig als je ‘m laat vallen en hij gaat eraan voordat je een hoesje hebt;).

Bijdrager
    Elmo0o

En n hoesje is leuk maar zorgt vaak alsnog voor krassen op de achterkant,
    Door alle zooi uit je zakken die er achter komt te zitten

Bijdrager
    WebJ

Wellicht is dit iets voor je? Momenteel betaal je slechts alleen de verzendkosten ($2,85)
    http://www.stealthguards.com/index.php/mp3-players/apple-ipod-touch-4th-generation-full-body-protection.html

Bijdrager
    Joachim_D

Heb vandaag deze in de bus gekregen. Past mooi en ziet er goed uit.

Bijdrager
    Maverick9898

Hoe lang heeft ie erover gedaan nadat je ‘m besteld had?

Bijdrager
    Joachim_D

Een dag nadat ze de betaling ontvangen hadden lag hij in de brievenbus. Ik woon in Belgiƫ.

Bijdrager
    Maverick9898

Okay hartstikke mooi! Ik ben namelijk van plan om een nieuwe iPod touch te kopen;). Mijn 1G wordt wel enigszins oud nu. En die Artwizz ziet er wel vet uit.

Bijdrager
    Trat

Waarom mensen toch hun mooie Apple spullen in zo’n lelijk hoesje steken: ik snap het niet. Een beschermfolie, ok. Maar zo’n lelijk rubber / plastic ding? Nooit.

Bijdrager
    Maverick9898

Tsjah waarom Apple zo’n lelijke glimmende achterkant maakt die alleen maar krast: ik snap het net zo goed niet. Kijk als ze ‘m zo zouden maken als de iPod mini met gewoon alleen aluminium dan vind ik het prima. Maar die foeilelijke spiegel die krast en vuil wordt……
    Goed, smaken verschillen;).

Bijdrager
    Joachim_D

Inderdaad, moest de achterkant van aluminium zijn zou ik er ook geen hoesje rond doen. Maar met die “foeilelijke spiegel” langs achter staat je iPod Touch in no time vol krassen.

Bijdrager
    GoldenNathan

Dat ene hoesje wat jij in de bus had gekregen krijg je dat je broekzak wel in?

Want ik zoek namelijk een hoesje die mijn iPod mooi beschermt maar ik wil niet dat ik een schaar nodig ben om mijn broekzak kapot te knippen omdat mijn iPod in zo’n anti slip rubber hoesje zit wat er niet uit wil..

Bijdrager
    GoldenNathan

Dit lijkt mij wel een goed hoesje deze is toch niet van rubber of iets wat in je broekzak blijft kleven?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.