7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Yeti

Hoesje voor iPod touch 2G met minste wifi-bereikverlies

Ik heb een More-Thing hoesje voor mijn iPod touch, waar ik opzich heel erg blij mee ben, maar ik kwam er laatst achter dat hij (te veel) invloed heeft op m’n wifi-bereik. Zou iedereen die een hoesje heeft om z’n iPod touch 2G/3G, even willen testen of het zoeken naar netwerken met en zonder hoesje effect heeft op het bereik? Alvast bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ben nog nooit een hoesje tegen gekomen die het WiFi bereik van onze iPod of iPhones zo beperkte dat we er last van hadden.

De metalen finish van die dingen zal dan wel het probleem zijn denk ik?

Bijdrager
    Yeti

Nouja, de omstandigheden zijn beetje uitzonderlijk, het is namelijk zo: m’n broertje heeft ook een iPod touch 2G met een hoesje, en we zaten op hetzelfde bankje, en hij had wel verbinding met de router met dat hoesje eromheen, en ik alleen als ik m’n hoesje afdeed. Hoesje is gewoon van plastic, snap het ook niet helemaal.

Inactief
    Anoniem

Ik heb ook een hoesje van More-thing en heb ook last dat het bereik minder is met hoesje en beter zonder.

Welk hoesje heb jij van more-thing?

Bijdrager
    Yeti

Touchlite, vind het een prachtig hoesje, maar dit is wel echt matig

Inactief
    Anoniem

Ik heb deze http://www.more-thing.com/metallic-series-engraved-edition-for-ipod-touch-g2.html en heb er ook last van en heb er tot nu toe maar een oplossing voor.. Even het hoesje eraf hallen.

Bijdrager
    Yeti

Ja ok, maar dat vind ik zo’n net-niks-oplossing. Ik wil gewoon internet met het hoesje eromheen, niet of hoesje of internet. Ik ga maar voor een ander hoesje kijken, heb namelijk het idee dat dit bijna alleen bij deze hoesjes is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.