17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Seppe

Hoesje iPhone x

hallo allemaal!

ik hoop dat jullie mij bij de volgende vraag even goed gaan kunnen helpen als bij mijn andere problemen die door jullie zijn opgelost!

Het zit namelijk zo, als ik een iPhone x zou (mogen) kopen, (van mijn ouders) zou ik gaan voor een zilvere. Nu vind ik die iPhone zo mooi dat ik het zonde vindt om hem te verstoppen achter een hoesje. Dus, ik zou gaan voor een transparant hoesje, ik weet wel niet goed de welke, en daarom heb ik jullie hulp nodig! Ik heb graag een transparant hoesje dat mooi egaal is. (= zonder ribbels etc) maar het moet zeker goed beschermen. Het enige hoesje dat ik vind dat aan mijn ‘eisen’ voldoet is het volgende: https://www.pdashop.be/product/792996/otterbox-clearly-protected-apple-iphone-x-back-cover-transparant.html , en dat met volgende screenprotector https://www.pdashop.be/product/791103/otterbox-alpha-glass-apple-iphone-x-screenprotector-glas.html . Maar ik vraag mij af of dit wel degelijk genoeg is, gezien de lage prijs.

wat denken jullie? Is het hoesje goed samen met de screenprotector? Of toch maar beter een ander hoesje? Ps: als je een hoesje weet, zet de link dan aub in je bericht!!

alvast heel hard bedankt!

gr

Bijdrager
    KarelWillem

Ga naar AlieXpress en leef je uit:

Bijdrager
    html-junky

Die Otterbox hoesjes zijn wel goed, maar wel wat dik, maar dat is dus ook de bedoeling van dit hoesje

Bijdrager
    SvS

Hier een Spigen-hoes, volledig transparant en zonder opsmuk.

Besteld bij Appelhoes punt nl

Bij Aliexpress of miniinthebox is Spigen ‘namaak’, soms zijn die hoezen van Action-kwaliteit. Bookcase es er gekocht, het sloot niet goed aan en valtest moet je sowieso niet proberen;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Een siliconen hoesje van AliExpress is over het algemeen van prima kwaliteit.

Maar uiteraard staat het iedereen vrij om daar 14 euro of meer aan uit te geven.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@karelwillem,

Die 14 euro is ook nog exclusief verzendkosten!!!!

Bijdrager
    KarelWillem

Die 1,95 kan er nog wel bij natuurlijk.

Bijdrager
    aartjan

Deze bij Ali voor iets van € 2. Die zijn perfect. Die hebben namelijk wel een dust plug. Dat hebben die dure Apple hoesjes niet eens. Zodat je over een tijdje nog steeds kan opladen…

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  aartjan.

Bijdrager
    SvS

Correctie; verzendkosten zijn gratis bij appelhoes en neen, ik heb er geen aandelen.

Bijdrager
    KarelWillem

<p class=”cite”>SvS op 10 februari 2018 om 16:24</p>
    Correctie; verzendkosten zijn gratis bij appelhoes en neen, ik heb er geen aandelen.

Tijdelijk. En anders vanaf 60 euro pas.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Shmoo

Who cares… hoesjes op je telefoon zijn soweiso gay. 🙄

Bijdrager
    SvS

Dan ben je gay als je je peperdure gadget beetje krasvrij en mooi wilt houden. Niks mis met gays en spullen mooi willen houden. 😉

Bijdrager
    Odiebla

Het nadeel van transparante hoesjes is dat er altijd wel wat stof tussen hoesje en telefoon gaat zitten. Daarbij zie je op die glimmende transparante hoesjes echt elke vingerafdruk en vlek, net als op de iPhone zelf. Mijn ervaring met transparante hoesjes is niet goed.

Ik gebruik de siliconen RED van Apple om mijn X. En das niet gay, het heeft me al meerdere malen een defecte X voorkomen. En de verkoopwaarde van onbeschadigde iPhones is gewoon beter.

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt ook semi-transparantie hoesjes (als ‘mat-glas’).

Of met een licht patroontje erin, zodat je geen vingerafdrukken ziet.

Anyway… de keus in hoesjes is werkelijk oneindig.

Ik heb b.t.w. helemaal niets om of op mijn telefoon.

Zonder is toch altijd mooier.

Bijdrager
    Jasperduck78

Staar je niet dood op alleen doorzichtige hoesjes, de ervaring leert dat deze na verloop van tijd toch nog altijd geel kleuren. Ik ben liefhebber van Spigen en kan je dat merk ook zeker aanraden voor de iPhone X. https://www.spigen.com/collections/iphone-x Evt. bij Spigen zoeken naar een leuk model en vervolgens in Nederland bestellen bij bijv. Coolblue of Bol.com

Bijdrager
    Seppe

Bedankt voor de reacties!!!

gr

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.