6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Hoesje iPhone 7

Het siliconen hoesje van mijn iPhone 7 dat ik een jaar geleden in de online Apple Store heb gekocht, is beginnen scheuren aan de rand en er zijn al stukken afgebroken. Normaal gezien valt dit binnen de garantie (minder dan 2 jaar oud en normaal gebruik), maar via de Apple Support pagina kan ik nergens support aanvragen voor iPhone-accessoires. De dichtstbijzijnste Apple Store is nogal ver weg, dus ik vroeg me af of er nog andere opties zijn om een vervangmodel te krijgen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 2 weken geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST

Bijdrager
    lammertdejong

Heb ik ook al eens geprobeerd. Valt helaas niet onder garantie.

Bijdrager
    MacAanZee

Sinds het erg dure leren Apple hoesje dat ik een keer voor mijn iPhone Plus heb gekocht en dat er na precies een maand er al vreselijk vies en oud uitzag (verflaag op allerlei plekken eraf en vuil geworden; terwijl ik er heel netjes mee was!) heb ik nooit meer een Apple hoesje gekocht. Gewoon een doorzichtig gel/siliconen hoesje van een ander merk. Ongeveer 15 euro voor een prima kwaliteit en lange levensduur.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 2 weken geleden door  MacAanZee.

Bijdrager
    Rensvw

Heb hetzelfde probleem gehad. Had afspraak gemaakt en geld terug geeist en ook gekregen.
    De manager hielp mij en die zei lichterlijk geirriteerd:(ik citeer) “Wat verwacht je van zo’n hoesje?”.
    De opmerking viel zo verkeerd dat zelfs omstanders zich met het gesprek begonnen te bemoeien.

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Na een eerste telefonisch gesprek eergisteren kreeg ik een link om foto’s in te uploaden, vandaag kreeg ik in een tweede telefoongesprek tehoren dat de schade inderdaad niet onder de garantie valt volgens hun. In het eerste gesprek beweerden ze ook dat ik maar 1 jaar garantie heb ipv 2, maar het is dus ook het laatste Aple hoesje voor mij.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Ik koop daarom alleen nog maar de perfecte hoesjes met dust plug bij Ali.
    Kost een euro, dat wel…
    maar dan heb je ook wat

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.