13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Speedooo

Hoelang nog tot : Movie rental?

Zoals deze meeste wel weten stond Steve Jobs met trots op het podium van MacWorld ’08 te verkondigen hoe fout ze zijn gegaan met de AppleTV en dat ze nu het licht hadden gezien met de filmindustrie. In Amerika hebben ze onderhand al een tijdje de films en die kopen en huren ze. En hoe trots zei Steve Jobs dat ze dit zo snel mogelijk in de rest van de wereld willen verkopen, met de tekst : ”Later this year”.

Nu is het natuurlijk nog niet helemaal het eind van het jaar, maar we komen zachtjes aan het eind van het jaar en de vraag is eigenlijk, wanneer denken jullie dat de films in iTunes komen? Is het een kerstcadeau van Apple of vergeten ze de films even in Europa?

Bijdrager
    filenox

Antwoorden zul je niet krijgen, alleen geruchten;)

Bijdrager
    Speedooo

Daarom staat er ook “denken jullie” en staat het in de roddels?:P

Bijdrager
    Hailstorm

Vanaf dinsdag 18 november.

Inactief
    Anoniem

In Engeland kun je al films huren via iTunes… dat valt ook onder Europa.

Bijdrager
    william89

Ik hoop heel, heel snel. Dat zou voor mij ook een reden zijn om een Apple TV te kopen!!!:P Graag wel 1080P :innocent:

Bijdrager
    Nikita

En Duitsland heeft ook een iTunes Movie Store. Maar volgens mij zat Nederland ook niet in de eerste lading landen die de iTunes Music Store mochten gebruiken, dus reken er maar op dat het volgend jaar ergens komt :wink:

Uiteindelijk is het niet alleen Apple die er over beslist, er zitten ook nog in elk land van die organisaties als BUMA en de Stichting Hersenloos (BREIN) die allemaal een graantje willen meepikken, i.v.m. de auteursrechten…

Bijdrager
    Donnie Darko

Ik denk dat Europa het probleem is, al die verschillende landen.
    Steve Jobs zou wel willen alleen al die regeltjes verschillen per land.

Wat was hier nou de uitkomst van?

EU waarschuwt Steve Jobs dat iTunes Store anders moet.

Bijdrager
    Speedooo

Spannende ontwikkelingen om een “beetje” ( :innocent: ) muziek en films. Tuurlijk de EU is er voor ons om alles makkelijker te maken en niet benadeeld wordt. Maar door al die regels worden wij ook wel weer benadeeld.

Ik vind het wel raar dat de organisaties in Duitsland en Engeland eerder een overeenkomst krijgen dan in andere landen. Je zou zeggen elke organisatie wilt wel ongeveer dezelfde marge meepikken.

Bijdrager
    Aerea

Het zal nog wel even op zich laten wachten vrees ik.:(

Bijdrager
    iJeroen

Offtopic: Speedooo, wat heb je toch een ongelofelijk irritante avatar.

Ontopic: Het zal niet eerder worden dan voorjaar 2009, Apple kennende. Misschien nog wel later. Ik denk zelfs dat de huidige Apple TV geeneens in Nederland met Movie Rentals uitkomt, maar dat ze een nieuw product op de markt brengen (zoals een HD-TV, waar de rumors al tijden over gaan, soort mediacenter van Apple in een TV) en deze meteen uitgeven aan meerdere landen, mét Movie Rentals. Net als ze ten tijde hebben gedaan met de iPhone 3G.

Bijdrager
    Neptunus

Apple zei ook dat hun in-ear-koptelefoon in oktober zouden komen..

Moderator
    Rivanov

Toen ik 2 weken geleden in Zuid-Afrika was sprak ik met een Amerikaanse en die verbaasde zich erover dat wij nog geen Movie Rental had. Zij gebruikte niets anders!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.