12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    jansenfinn

Hoelang duurt het om een iPhone 4 te herstellen?

Ik wil graag mijn iPhone 4 herstellen alleen wil ik weten hoelang dit duurt.
    Ik heb een iPhone 4 8gb met iOS 7. (Geen jailbreak)

Bijdrager
    Rickje

Waarom wil je dit zo nauwkeurig weten?

Bijdrager
    nicj56

paar minuten, weet niet hoelang exact.

Vanwaar deze vraag?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

iOS herstellen is binnen 10 minuten gebeurd. Een backup terugzetten daarna kan langer duren variërend per backupformaat en locatie. Een 64GB iPhone terugzetten vanaf iCloud duurt zo wel een dagje.

Bijdrager
    jansenfinn

Okee mooi:P
    Mijn geheugen zit zo goed als vol en ik wil nutteloze dingen eraf halen.
    (dan herinstalleer ik alleen apps die ik nodig heb)

Bijdrager
    SunKeeper

Beetje een mug met een kanon doodschieten.

Maar ach, ieder zijn manier zullen we maar zeggen.;)

Bijdrager
    jansenfinn

Nou…
    Mijn telefoon werd ook behoorlijk traag dus ik hoop dat hij iets sneller word:)

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

iOS 7 op een iPhone 4 zal nooit echt snel worden. Wacht anders liever tot iOS 7.1 uit is, die schijnt wel een tikje sneller te draaien op de 4.

Bijdrager
    jansenfinn

Ik heb een site gevonden waarmee je misschien kan downgraden naar iOS 6 maar ik vertrouw het toch niet helemaal….
    downgradeios7.com

Bijdrager
    SunKeeper

Getest op een test-iPhone, maar je moet daarvoor een gratis spelletje downloaden. Als je dat hebt gedaan, gaat de site verder,(staat er) de site ziet echter niet dat ik het spelletje heb gedownload en gespeeld.

Als ik de pagina opnieuw laadt, komt er weer een ander spelletje. Die site is dus een slim trucje om je allerlei spelletjes te laten spelen met het doel om in-app-aankopen te verkopen.

Dus niets gevaarlijks is het goede nieuws, maar het slechte nieuws is dat je je iPhone niet gedowngraded krijgt.

Apple ondersteunt downgraden ook niet (meer). Als je geen iOS 7 wilt had je dus niet moeten upgraden. Of je verkoopt deze iPhone en probeert er eentje te vinden met iOS 6 nog erop.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb een iPhone 4 (8 Gb) met iOS 7.0.4 + jailbreak.

En ik blijf het herhalen: deze is met iOS 7 echt niet veel langzamer dan met iOS 6.

Ik heb de hele meuk als parallex achtergronden en blurry Notification centre e.d. draaien, en dat trekt hij prima.

Bijdrager
    jansenfinn

Ik heb hem opnieuw ingesteld en hij is stukken sneller:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.