5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Vilscon

Hoe zit het met 't retourbeleid gedurende de feestdagen?

In de USA mag je bij Apple alle producten die geleverd worden tussen ruwweg november en december worden geleverd terugbrengen tot half januari. Maar hoe zit dat in Nederland?

deze link (“hoe kan ik een artikel retourneren” > “retourbeleid tijdens de feestdagen”) zegt iets vergelijkbaars, maar daar praten ze over 2015&2016. Terwijl we nu tegen de periode 16-17 aanlopen, toch?

Dus.. Hoe zit dat? Voornamelijk is deze vraag ivm de retourperiode van de nieuwe MacBooks. Die mag je in de USA nu dus anderhalve maand testen, I.p.v 14 dagen

Update: Zojuist gebeld (09:30) en ze vertelde mij dat ze niks aan de periode kunnen doen. Orders voor 10 november blijven 14 dagen behouden en orders vanaf 10 november hebben wel een verlengde periode.

Wellicht interessant voor anderen..

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Vilscon.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Vilscon.

Bijdrager
    Hyrax

Ik zou zeggen, bel ze.

Bijdrager
    Vilscon
    Hyrax op 15 november 2016

Ik zou zeggen, bel ze.

Ja, gedaan voordat je ’t zei:)

Bijdrager
    hokkie

Op zich wel aardig als je iemand een cadeau geeft tijdens de feestdagen en diegene kan omruilen. Voor eigen gebruik zie ik de meerwaarde niet zo… Je kunt toch zeker wel binnen 14 dagen beslissen of je aankoop voldoet aan je wensen of niet?

Bijdrager
    Vilscon

Het probleem zit ‘m erin dat ik nogal twijfel tussen de 450 en de 460 GPU. Echter zit er een gat van 3 weken tussen einde retour-periode en levering 460-model. Dus ik kan niet zo goed 1op1 testen.

En ik heb weinig geduld. Maar dat spreekt voor het gros van iedereen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.