-
Q:
Hoe ziet jouw linkerhandpalm eruit?
Er zijn al veel ‘Hoe ziet jouw … eruit?’-topics, maar een ‘Hoe ziet jouw linkerhandpalm eruit?’-topic ontbrak nog. Dus bij deze: Hoe zien jullie linkerhandpalmen eruit?
Voor de mensen die vragen: ‘Waarom?’, hier alvast het antwoord: Gewoon, omdat het kan.
JesseV op 19 maart 2011Dat je het meest nutteloze topic maakt allertijden tot daar aan toe
Maar een foto van je rechterhandpalm is nietje linkerhandpalm
Het is écht mijn linkerhandpalm, alleen hij komt vanaf de rechterkant in beeld omdat de camera achterstevoren staat, of hij draait het beeld, of weet ik veel — het is mijn linkerhandpalm!
En @deRest: Het is een serieus topic, maar niemand reageert er serieus op. Nu moet ik huilen! Ik was écht benieuwd naar jullie linkerhandpalmen, hoor!
Edit: Die award, is dat iets om trots op te zijn?
Usain op 19 maart 2011In mijn linkerhand ligt nu mijn kwakkie.
Neehoor, want met één hand ga jij de moeite niet nemen om op OMT te posten dus ik ben er van overtuigd dat die er niet meer in ligt
dit is meer jouw forum denk ik, probeer het daar eens!
Fatsoen
Fatsoen is weliswaar een subjectief begrip, maar we doen een beroep op het gezonde verstand. Het volgende is niet toegestaan:
Persoonlijke aantijgingen of beschuldiging en belediging
Taalgebruik dat in de normale, alledaagse omgang onwenselijk is, zoals vloeken en schelden
Openbaar maken van persoonsgegevens zonder uitdrukkelijke toestemming
Afbeeldingen of video’s van schokkende aard
Expliciet seksuele, openlijk gewelddadige, bewust kwetsende bijdragen
Het veroordelen of discrimineren van bevolkingsgroepen, minderheden of religies
Bijdragen die het gebruik van drugs aanmoedigen
Alle naakt ‘onder de navel’
Topics die geen enkel nut dienen (informatie noch vermaak)Dus…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.