One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » Apple Watch » Hoe ziet je Apple Watch er uit?

Hoe ziet je Apple Watch er uit?

Profielfoto van recoiller

recoiller op 21 april 2017 #

Ik ben erg laat met de Apple Watch, ze waren best prijzig maar de prijzen zakken nu snel..

Eigenlijk had ik verwacht dat er al heel veel bandjes, opties en verschillende wijzerplaten zouden zijn inmiddels.
Dat viel me eigenlijk een beetje tegen. Ook toen ik zocht naar originele opties voor de wijzerplaat had ik de indruk dat het allemaal een beetje beperkt was.

Voor mij is dit hem nu geworden:
– Apple Watch Sports versie
– Spigen Rugged Armor rubber case
– Spigen Rugged Band
– Eigen ontwerp Face op basis van FallOut Pip-boy

Ik twijfelde tussen de Rugged Armor (rubber) of de Though Armor (metaal). Ik had de indruk dat de Though Armor mogelijk de kast van het horloge zou beschadigen en in reviews staat dat de verf snel slijt. Omdat het bandje ook rubber is past de case daar nu wel goed bij.
Ik heb er bewust voor gekozen om hem niet te overduidelijk op de Apple Watch te laten lijken.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 21 april 2017 #

Je trekt vast ook werkhandschoenen aan en zet een bouwhelm op tijdens de seks, niet? 😑

Die bumper op het horloge kan echt niet. Sorry.

Profielfoto van computer space

computer space op 21 april 2017 #

Hij wil dat pop[swatch gevoel van vroeger terug, Laat m toch…

Profielfoto van Unlock32

Unlock32 op 21 april 2017 #

Persoonlijk ben ik meer geïntrigeerd door deze opmerking.:lol:

“Ik heb er bewust voor gekozen om hem niet te overduidelijk op de Apple Watch te laten lijken.”

Profielfoto van SvS

SvS op 21 april 2017 #

Vertel idd even?
Je koopt een dure Apple-dingetje en wilt dat juist camoufleren.
Veel Apple-fans willen het dan juist heel subtiel laten opvallen.;-)

Profielfoto van MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 21 april 2017 #

Cases doen wat mij betreft altijd afbreuk aan het design. Ik vind het bijvoorbeeld nog altijd jammer dat mijn iPhone er een moet hebben omdat dat ding zo glad is dat ie gewoon ooit uit je handen moet glippen.
Maar voor mijn Watch? Nee, die is helemaal naakt:lol: . Maar ik ben dan ook geen bouwvakker of zo. Dan had ik geen AppleWatch want daar is dat ding absoluut niet geschikt voor.

recoiller op 21 april 2017 #

Allemaal reacties over de schijnbaar bijzondere keuze voor een case..

@shmoo: Vreemde vergelijking, verwacht je ook dat ik op de bouw een condoom om doe?

@de rest:
Ik ben het wel met MoNdO eens, cases doen afbreuk aan het design.
Inderdaad ook bij de iPhone, maar toch hebben de meeste mensen een case voor de iPhone omdat het een praktisch nut heeft.
Schmoo heeft natuurlijk geen case om zijn iPhone, omdat hij ook geen handschoenen aan doet en geen bouwhelm op zet tijdens de seks.

Het praktisch nut is bij mij ook een motivatie voor een case om de Apple Watch. Ik ben zelf misschien geen bouwvakker maar vind wel dat een Apple Watch ook voor bouwvakkers geschikt kan zijn.

Ik koop Apple producten omdat ik ze prettig vind in het gebruik, niet omdat anderen moeten zien dat ik een duur Apple-dingetje heb. Dat is voor mij geen motivatie.

Profielfoto van Poezenbeest

Poezenbeest [moderator] op 22 april 2017 #

Ben het met je eens dat de keuzes in wijzerplaten wat te wensen overlaat, maar om nou een wijzerplaat als deze te maken? Doet heel erg Intertoys aan.

Profielfoto van no_poo

no_poo op 22 april 2017 #

Profielfoto van S

S op 22 april 2017 #

Nog nooit zo’n lelijke versie gezien. 🤢🤢🤢

recoiller op 22 april 2017 #

Heerlijk, ik heb geen enkele moeite met de negatieve reacties.. Ik ben overduidelijk minder fanatiek op de vormgeving van de Apple Watch en mocht ik Jonathan tegen komen dan voel ik ook geen enkele behoefte om hem te benaderen. Los van de negatieve reacties hier vind ik het wel jammer dat het hier best een beetje een afzeik-forum aan het worden is. Meestal lees ik alleen mee zonder iets te schrijven en steeds vaker denk ik dat het wel allemaal heel negatief aan het worden is als iemand iets anders, vind doet of vraagt wat niet in de lijn der verwachting ligt. Maar ook dat kan slechts mijn ingeving zijn natuurlijk..

Profielfoto van no_poo

no_poo op 22 april 2017 #

Ja dat negatieve gezeur is een soort foute humor die hier op het forum deel van de cultuur geworden is. Heerlijk inderdaad. Tenzij je gewoon een leuk topic wil starten of een keer een serieuze vraag wil stellen natuurlijk. Maar goed dat krijg je als een communitie  in verval raakt. Of is dat weer te negatief? Ach, terug naar de Watches. Heeft iemand ook zo’n goude Edition?

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 22 april 2017 #

Shmoo heeft idd. geen case om zijn iPhone omdat het ding mag beschadigen. Het is een gebruiksvoorwerp geen investeringsobject. Ik koop een Apple product om deze te gebruiken niet om ze na een tijdje te verkopen alsof ze nieuw zijn.

Zo’n case om je horloge heeft niets maar dan ook niets met de vormgeving te maken. Er is keus genoeg op de markt en ze zien er allemaal anders uit. Zo’n case wordt er om gedaan om het ding te beschermen., nergens anders voor.

recoiller op 23 april 2017 #

@shmoo: Iedereen heeft zijn eigen motief en in mijn geval beschadigen mijn aankopen vaak te snel te heftig. De case voor mijn iPhone voorkomt dit. Zoals ik al aangaf is voor mij de vormgeving geen motivatie om voor Apple te kiezen. Maar dat lijkt hier nogal een zonde te zijn.
In mijn beleving zijn het juist gebruiksvoorwerpen en geen kunststukjes voor de mooi. Sterker nog, dat de vormgeving zo belangrijk is vind ik best jammer. Apple doet ook steeds vaker concessies aan de functie vanwege de vormgeving.

@ no_poo: Je hebt helemaal gelijk, ik weet dat het een soort van cultuur is geworden. Sterker nog, het is niet alleen in dit forum maar ook in de rest van Nederland. We vinden pesten allemaal oh zo erg en ondertussen veranderd half Nederland in een afzeik-cultuur. Voor mij maakt het op zich niet zo veel uit. Ik vind het alleen jammer. Helemaal als er soms artikelen worden geplaatst en de schrijver dan de wind van voren krijgt in de reacties. Ik voel dan vaak een soort van plaatsvervangende schaamte.
Het zou inderdaad prettig zijn om terug te gaan naar het bedoelde onderwerp, verschillende variaties van Apple Watches. Ik begrijp dat mijn versie nogal aversie op roept.. Mijn case is niet goed en mijn wijzerplaat ook niet.. Is er iets origineels dat wel aanspreekt?

Profielfoto van S

S op 23 april 2017 #

ik zou zeggen kijk op de site van apple, daar heb je alle mogelijke opties…

Over dit topic

Gestart op 21 april 2017 door recoiller

Laatste reactie door S

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?