13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    jan jansen

Hoe zet ik muziek van mijn Mac op mijn iPhone?

Hi all.

Kan opeens geen muziek meer op mijn iPhone zetten. Klik ik op iPhone in iTunes en daarna op Muziek dan krijg ik “iCloud-muziekbibliotheek is ingeschakeld” en kan geen muziek selecteren zoals vroeger. Ik wil geen iCloud ruimte bijkopen maar wel mijn muziek op mijn iPhone zetten.
    Iemand een oplossing? B.v.d.

Bijdrager
    makasa

Schakel icloud muziekbibliotheek eens uit op je iPhone

Bijdrager
    jan jansen

Heb iCloud drive uitgezet. Alles blijft hetzelfde…

Bijdrager
    makasa

Kijk even onder instellingen en muziek op je iPhone. Schakel daar eens wat uit. iCloud drive mag wel aan blijven.

Bijdrager
    jan jansen

Nope, na meer dan 25 appeltjes snap ik het nu echt niet.

Bijdrager
    jackybe67

Jan,

hiervoor heb je iTunes niet meer nodig. Ga naar de Muziek app op je iPhone en download het daar. Ik vermoed toch dat je ook een abo hebt op iTunes Match, of niet?

Bijdrager
    jan jansen

Het gaat mij erom dat ik muziek welke ik in het verleden op mijn MacBookPro heb gezet 9al dan niet van eigen cd’s) over te zetten naar mijn iPhone.
    Dat is het geen wat me niet lukt. We kan ik die muziek beluisteren via iCloud maar dat heb ik niet aan als ik buiten een wifi of G3/4 netwerk ben.
    Dus wil ik de muziek fysiek op mijn iPhone hebben.

Bijdrager
    jackybe67

Daarom dat je deze kan downloaden via de muziekapp. Selecteer het album of song en druk op wolkje met pijl. Nu staat deze op de schijf van de iPhone. Wel doen als je op je wifi netwerk zit….

Bijdrager
    jan jansen

Nope…

Bijdrager
    jackybe67

Dus als ik het goed begrijp kan je wel nummers afspelen via de iCloudbibliotheek, maar niet downloaden?

Bijdrager
    jan jansen

Klopt, cd’s van mijn MacBookPro krijg ik niet nare mijn iPhone hoewel daar nog voldoende ruimte is.

Bijdrager
    jan jansen

Begin het te begrijpen je moet op de iPhone een plaat selecteren en vervolgens op het wolkje met pijltje drukken.

Bijdrager
    jackybe67

Inderdaad.:-)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.