-
Q:
Hoe zet ik een google video filmpje in een post?
Hallo allemaal.
Hoe zet ik een google video filmpje in een post?
En dan niet een link, maar echt het filmpje in een kadertje?Groetjes.
edit: dit werkt niet standaard
<embed style=”width:400px; height:326px;” id=”VideoPlayback” align=”middle” type=”application/x-shockwave-flash” src=”http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=3131174133241387480″ allowScriptAccess=”sameDomain” quality=”best” bgcolor=”#ffffff” scale=”noScale” salign=”TL” FlashVars=”playerMode=embedded”> </embed>
dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);3 juli 2006 om 12:45dat ka niet op dit forum.
dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);3 juli 2006 om 12:47<b’>dit</ ‘b> werkt wel (even spaties weghalen) maar niet de geavanceerde functies, bepaalde staan uit. Zo werkt <center>TEST</center> ook niet volgens mij
Als html aan was kon je hier het hele forum vernaggelen zoals een div gaan afsluiten, een stylesheet er tussen gooien.”NOOBnl”Daar zit de limiet in de resolutie zodat het forum niet uit zijn verband word getrokken
Nee ik hoef geen gelijk maar ’t is wel zo…nee hoor, dat is vooral omdat het anders eindeloos duurt voordat een pagina laadt.. en als tig mensen die tegelijk willen zien vreet dat aan de server…
Ja maar dat vreet geen kb meer dan een normale page.
Sterker nog ik denk minder omdat in een foto topic minder tekst word geplaatst.
En de foto’s worden gehost buiten het forum dus dat kost geen data verkeer.
Dat het topic langer moeten laden ook, uiteindelijk haal je mer data binnen op je pc.
Maar van die data is hooguit 5% van macosx en de rest (de foto’s) extern geladen.Je kan het ook zo oplossen
[code:1:06685f0e18][url=http://video.google.com/videoplay?docid=3131174133241387480]Bootje[/url][/code:1:06685f0e18]
Resultaat —>
;-).
”ZoraMet plaatjes posten is er ook een limiet. Dat zal niet alleen een esthetische reden hebben, maar ook te maken hebben met verbruik van bandbreedte.
Klopt niet want als je een plaatje post laad hij dat direct als je de pagina bezoekt, met google video’s is dat niet, pas als je op “play” drukt begint hij het filmpje in te laden.
”NOOBnl”Maar van die data is hooguit 5% van macosx en de rest (de foto’s) extern geladen.
En om die rest gaat het nou brainiac. Het gaat helemaal niet over de bandbreedte van de macosx.nl server maar om die van de gebruiker. Zolang Belgie nog met de Tamtam en datalimieten werkt lijkt het me verstandig maar geen filmpjes in posts te zetten.
”Nietzman”En om die rest gaat het nou brainiac. Het gaat helemaal niet over de bandbreedte van de macosx.nl server maar om die van de gebruiker. Zolang Belgie nog met de Tamtam en datalimieten werkt lijkt het me verstandig maar geen filmpjes in posts te zetten.
Klopt niet, pas als je op “play” druk begint het filmpje te laden, dus zolang die Belgen met hun tamtam datalimieten niet op “play” duwen hebben die er geen last van.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.