3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

Hoe woning helemaal resetten (dus ook in Icloud)

Hoe reset ik Woning compleet dus dat alle instellingen ook op Icloud gewist zijn?

Bijdrager
    TheBigZ

https://support.apple.com/nl-nl/HT204893

Als u uw woning uit de Woning-app verwijdert, worden al uw gegevens verwijderd, zoals accessoires, scènes, automatiseringen en personen die u hebt uitgenodigd om uw woning te beheren. U moet ook al uw accessoires opnieuw instellen voordat u ze opnieuw kunt configureren. Als u een accessoire opnieuw wilt instellen, kijkt u of er een knopje op het accessoire zit, raadpleegt u de handleiding of neemt u contact op met de fabrikant.

Als u uw Woning en alle bijbehorende gegevens uit de Woning-app wilt verwijderen:

Op een iOS-apparaat: tik op het ¬†in de linkerbovenhoek, scrol vervolgens naar beneden en¬†tik op ‘Verwijder woning’.

Op een Mac: ga naar ‘Wijzig’ > ‘Wijzig woning’, scrol vervolgens naar beneden en¬†klik op ‘Verwijder woning’.

Bijdrager
    bonestaak

Dat is standaard ja,  nou dat doe ik dan dus op mijn Ipad air2  en dan begint woning weer met een schone lei.  Echter staan blijkbaar de gegevens nog in Icloud want zodra ik nu (sinds ik Mojave heb) op mijn Mac mini  woning start, staat daar gewoon alles nog in.  Kennelijk hierdoor kan ik mijn Homebridge niet meer toevoegen.  Alles moet echt weg zijn.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.